New Saage AI abil kohene hinnapakkumine

Kohandatud laohalduse süsteemi arendus

Arendame skaleeritavaid, mitmekeelseid laohalduse platvorme, mis aitavad jälgida, hallata ja optimeerida varusid üle asukohtade ja süsteemide - vähendades raiskamist, parandades täpsust ja tõhustades tegevust igal tasandil.

Põhineb viimase 100+ arvustuse

Fiverr Clutch Trustpilot Gmail
8-24 nädalat
tarne ajakava
Funktsionaalne
ja skaleeritav
12 kuud
tugi kaasas
100+
Usaldatud klientide poolt üle maailma
ÄRIPROBLEEMIDE LAHENDAMINE

Miks teie äri vajab kohandatud laohaldust süsteemi:

Kohandatud lahendus annab reaalajas varude kontrolli, vähendab vigu ja ühendab laoseisu müügi, logistika ja finantsidega.

Reaalajas varude nähtavus
Jälgige laoseisu kõigis asukohtades reaalajas.
Vähem vigu
Automatiseerige uuendused ja vältige käsitsi vigu.
Arukam planeerimine
Kasutage täpseid andmeid nõudluse prognoosimiseks ja varude täiendamiseks.
Kiirem täitmine
Kiirenda kaupade komplekteerimist, pakkimist ja kohaletoimetamist.
Käsitsi jälgimine põhjustab kulukaid vigu ja pimedat kanti
ANDMETE TÄPSUS

Käsitsi jälgimine põhjustab kulukaid vigu ja pimedat kanti

Kui laovarud haldatakse arvutustabelite, lahusolevate tööriistade või vananenud süsteemide abil, töötavad meeskonnad sageli vale või mittetäielike andmetega.

See viib vigade, kaotatud müügivõimaluste ja reaktsiooniliste otsuste tegemiseni, mis maksavad aega ja raha.

  • Reaalajas varude andmed

    – Alati tead, mis on laos, kus see asub ja mis on saadaval

  • Automatiseeritud uuendused

    – Laoseis kohandub automaatselt tellimuste, tagastuste ja kviitungitega

  • Süsteemiülene sünkroonimine

    – Kõik osakonnad pääsevad juurde samale, ajakohasele toote- ja laoandmetele

  • Auditivalmis logid

    – Jälgi iga laoliikumist koos täieliku ajaloolise andmestikuga

  • Vöötkoodi ja skanneri tugi

    – Kiirenda ja standardiseeri laokaupade vastuvõtt ja komplekteerimine

Lahmatud süsteemid aeglustavad tegevust ja suurendavad töökoormust
PROTSESSI TÕHUSUS

Lahmatud süsteemid aeglustavad tegevust ja suurendavad töökoormust

Ilma keskse varude süsteemita tuginevad meeskonnad meilidele, kõnedele ja käsitsi sisestustele, et asju liikuma hoida.

See tekitab viivitusi, lisatööd ja ebajärjepidevaid andmeid osakondade vahel.

  • Keskne armatuurlaud

    – Halda varusid, tellimusi ja tarnijaid ühest kohast

  • Rollipõhine ligipääs

    – Anna õigetele inimestele juurdepääs õigetele andmetele ja tööriistadele

  • Töövoo automatiseerimine

    – Käivitage tegevusi vastavalt varude tasemetele, tellimustele või ajale

  • Tarnija ja ERP integratsioon

    – Sünkroonige otse oma olemasolevate süsteemidega

  • Kohandatud reeglid ja hoiatused

    – Saage teavitusi enne probleemide tekkimist

Põhitööriistad ei skaleeru koos kasvava keerukusega
SKALEERITAVUS JA KONTROLL

Põhitööriistad ei skaleeru koos kasvava keerukusega

Kui teie äri kasvab, teevad rohkem ladusid, kasutajaid ja tootesarju lihtsad tööriistad ebaefektiivseks.

Kontrolli puudumine toob kaasa kaose, valesti suhtlemise ja kaotatud võimalused.

  • Mitme asukoha tugi

    – Jälgi laoseisu erinevates ladudes, poodides või piirkondades

  • Kohandatud õigused

    – Määratle rollid ja piira juurdepääsu meeskonna, asukoha või ülesande järgi

  • Soorituse ülevaated

    – Jälgige KPI-sid ja märkage probleeme enne, kui need kasvavad

  • Prognoositööriistad

    – Plaanige trendide, müügi kiiruse ja hooajalisuse järgi

  • Paindlik arhitektuur

    – Ehitame, et kasvada koos teie tegevustega

Kuidas AI saab laiendada IMS funktsionaalsust
AI RAKENDAMINE

Kuidas AI saab laiendada IMS funktsionaalsust

Ülesanded nagu räpaste andmete puhastamine, kasutajatoetus või nõudluse planeerimine olid rasked automatiseerida.

AI teeb need nüüd kiireks, paindlikuks ja skaleeritavaks.

  • Toote sobitamine

    – Linkige SKU-d erinevatest allikatest automaatselt

  • Arukas otsing

    – Otsige looduslike fraaside abil

  • Nõudluse prognoos

    – Ennustage varude vajadusi trendidest

  • Tarnija vestlus

    – Looge tarnesõnumeid automaatselt

  • AI assistent

    – Esitage varudega seotud küsimusi igal ajal

HINNAKIRI

Kui palju maksab varude haldussüsteem?

Iga projekt on ainulaadne ja me kohandame iga lahenduse teie äriliste eesmärkide järgi. Allpool on hinnangulised hinnatasemed, et aidata teil mõista, mida oodata erinevatel keerukuse tasemetel.

Kõige populaarsem

Standard IMS

Usaldusväärne alus kasvavate B2B operatsioonide jaoks. Ideaalne ettevõtetele, kes soovivad kiirelt digitaliseerida põhitöövooge.

€20,000 - €50K
  • Tugi
    • Esmane juurutamise tugi
    • Põhidokumentatsioon ja koolitus
    • 12-kuuline järeltoe
  • Funktsionaalsus
    • Laoseisu jälgimine asukoha järgi
    • Käsitsi laoseisu kohandused
    • Põhiline tootekataloog
    • Kasutaja autentimine ja juurdepääsu rollid
  • Integratsioonid
    • CSV/käsitsi importimine
    • Põhiline ERP eksport
  • Laiendatud garantii
    • Umbes €350 / kuus – Hõlmab VPS majutust, prioriteetset tuge ja fataalsete ja loogiliste vigade taastamist (nt katkised töövood, väärarvestused, süsteemi krahhid).

Täpsem IMS

Võimsam, integreeritud platvorm arenenud juhtimise ja teadlikkusega. Parim kasvavatele ettevõtetele.

€50K – €75K
  • Tugi
    • Koos tegemise ja koolituse sessioonid
    • 12-kuuline tugi + laiendatud toetusvõimalus
  • Funktsionaalsus
    • Reaalajas varude sünkroonimine
    • Madal laoteatised ja automaatne tellimuse uuendamine
    • Tellimuste ja täitmise jälgimine
    • Kohandatud armatuurlauad kasutaja rolli järgi
  • Integratsioonid
    • ERP ja CRM sünkroonimine (nt 1C, Bitrix)
    • Stripe/PayPal integratsioon
    • E-posti teavitussüsteemid
  • Laiendatud garantii
    • Umbes €500 / kuus – Hõlmab VPS majutust, prioriteetset tuge ja fataalsete, loogiliste, südamiku süsteemi vigade taastamist, samuti parandusi vormide käitumise ja paigutuse probleemidele.

AI-põhine IMS

Täielikult kohandatud ökosüsteem keerukate, mitmeregionaalsete B2B keskkondade jaoks. Loodud paindlikkuse, automatiseerimise ja skaleeritavuse jaoks.

€75K – €125K+
  • Tugi
    • Koos tegemise ja koolituse sessioonid
    • 12-kuulise toetus + laiendatud toetusvõimalus
  • Funktsionaalsus
    • AI-toimiv nõudluse prognoosimine
    • Looduskeele tooteotsing
    • Mitme asukoha ja mitme keele tugi
    • Arukas toote sobitamine ja automaatne SKU linkimine
  • Integratsioonid
    • API integratsioonid tarnijate/lootsikatega
    • AI-põhised suhtlustööriistad
    • Reaalaja andmevood ja aruandlus
  • Laiendatud garantii
    • Umbes €1000 / kuus – Täielik kate, sealhulgas VPS majutus, prioriteetne tugi, kõik tüüpi fataalsed, loogilised, tuumiku, vormi ja paigutuse probleemide taastamine, samuti müüja/API asendamine, kui välised integratsioonid muutuvad ebastabiilseks või vananenud.

KASUTUSJUHTUDE VALIK

Milliseid toiminguid saan IMS-iga automatiseerida?

Alates hankimisest ja laoseisust kuni prognoosimise, aruandluse ja lokaliseerimiseni - IMS platvormid on loodud käsitsi ülesannete kõrvaldamiseks, vigade vähendamiseks ja keerukate laoseisude töövoogude optimeerimiseks kogu teie organisatsioonis.

Admin ja aruandlus

Kontroll, kohandamine ja kõrgel tasemel nähtavus keskse armatuurlaua kaudu.

Adminpaneel
Rollipõhine ligipääs
Tegevuspõhised õigused
Soojenemisgraafikud
Laovaru pöördemomendid
Eksporditavad andmekogumid
Kasutajate tegevuslogid
Näita veel 5

AI täiustused

AI funktsioonid, mis automatiseerivad keerulisi ülesandeid ja parandavad otsuste tegemist.

Tooteandmete puhastamine
SKU automaatne sobitamine
Looduskeele otsing
AI nõudluse prognoosimine
Arukad täiendamise soovitused
AI genereeritud ostusoovid
Tarnija suhtlemise assistent
Näita veel 5

Varude kontroll

Olulised tööriistad laoseisu nähtavuse, jälgimise ja täpsuse tagamiseks kõikides asukohtades.

Laoseisu jälgimine
Mitme asukoha tugi
SKU haldamine
Partii/partii jälgimine
Laoseisu korrigeerimised
Vöötkoodi skaneerimine
Laoseisu ühilduvus
Näita veel 5

Täitumine

Automatiseeritud hankimine ja sujuv tellimuste haldamine tarnijatelt klientidele.

Ostutellimuse loomine
Automaatne kordustellimuse reeglid
Tarnijate kataloog
Sissetuleva laose jälgimine
Kättetoimetamise ajakava
Tellimuste täitmise loogika
Osalise tellimuse käsitlemine
Näita veel 5

Müük ja finantsid

Tööriistad tehingute, hinnakujunduse ja finantsandmete voogude toetamiseks.

Dünaamilised hinnareeglid
Kliendipõhised hinnad
Ostukorvi ja kassasüsteem
Arve (PDF/Excel) loomine
Makseväravad (Stripe, PayPal)
ERP eksport
Müügifunktsioonide loogika
Näita veel 5
FIKSEERITUD HIND JA TURVALINE TEHING

Õigeaegne arendus fikseeritud hinnaga:

Enne arenduse algust koostame teile selge pakkumise lõplike kulude ja tarnetingimustega. Järgmises etapis loome üksikasjaliku kirjelduse või tehnilise ülesande, määratledes struktuuri ja funktsionaalsuse. See on dokumenteeritud ja lukustatud BIYRO süsteemis.

Te saate täielikult töötava veebisaidi koos täisjuhtpaneeliga ja ilma tarnijasõltuvuseta. Garanteerime tarnimise kokkulepitud ajal - või tagastame teie raha.

Kiire käivitamine

Töö kiire algus ilma pika ootamiseta - 4 päeva jooksul.

Hind ja tingimused

Fikseerime hinna ja kinnitame tingimused projekti esimeses etapis.

Teostus

Toote valmisolek vastavalt eesmärkidele - 4-6 nädala jooksul.

Kärpe komisjonitasuosalised

Teeme koostööd BIYRO-ga koos kõigi vajalike dokumentidega.

KKK

Vastused tavaküsimustele:

Kas kahtlete ikka milleski? Siin on vastused kõige sagedasematele küsimustele meie protsessi, hinnakujunduse ja platvormi kohta.

Koostöö meiega

Arendusküsimused

ARVUSTUSED

Kliendi tunnistused:

Tutvu, mida meie kliendid ütlevad oma kogemuse kohta töötades meiega. Siin on mõned meie viimased arvustused ja tunnistused.

Andrew, URB

Water well drilling

Latvia

Latvia

Aleksandr, Switch Electric OÜ

Electrotechnical industry

Estonia

Estonia

Maksims, LV Systems SIA

E-commerce / web development

Latvia

Latvia

Saage AI abil kohene hinnapakkumine

Laadige üles või kirjeldage oma nõudeid ja saate projekti maksumuse hinnangu sekunditega - kiire, täpne ja AI-toetatud.