Teenuse tingimused

Kehtivuse alguskuupäev: 06.05.2025

Need Teenuse tingimused (edaspidi „Tingimused”) reguleerivad teie juurdepääsu ja kasutamist teenustele, mida osutab , Lätis registreeritud ettevõte, kelle peamine tegevuskoht asub (edaspidi „Agentuur”, „meie”, „meie” või „meie omanduses“). Need Tingimused kehtivad kõigile Klientidele („teie”, „Klient”, „Kasutaja“), kes osalevad meie digiteenuste projektis.

Meilt teenuste tellimise, projekti ettepaneku kinnitamise või arve alusel makse esitamisega kinnitate, et olete need Tingimused läbi lugenud, neist aru saanud ja nendega nõustunud.

Mõisted

  • Klient: Iga ettevõte või juriidiline isik, kes tellib Agentuuri teenuseid.
  • Projekt: Teatud töö ulatus, mis on määratud Agentuuri ja Kliendi vahel, tavaliselt vormistatud allkirjastatud Tehnilises Spetsifikatsioonis.
  • Tehniline Spetsifikatsioon: Ametlik kirjalik dokument, mis määratleb projekti ulatuse, esitatavad tulemused, tähtajad ja makse struktuuri.
  • Etapp: Projekti konkreetne faas, mis on seotud esitatava tulemuse ja/või maksega.
  • Lisateenus: Valikulised teenused, mis pakutakse Projekti täitmise ajal, kuid mis pole algses ulatuses ja võivad olla täiendavate tasudega seotud.
  • Kvoot: Otsustusõiguslik väärtus või tokenipõhine variant, mida võib Agentuur Kliendile anda piiratud lisateenuste saamiseks.
  • Tulemused: Tooted, mis esitatakse Kliendile etapi või Projekti lõpetamisel.
  • Tellimus: Korduv arveldusleping spetsiifiliste teenuste jaoks, hallatav Stripe'i või muu heakskiidetud maksetöötleja kaudu.
  • Toetusperiood: Periood pärast Projekti lõpetamist, mille jooksul Klient võib esitada selgitavaid küsimusi või teatada probleemidest vastavalt Projekti tingimustele.

Üldised kasutustingimused

  • Meie teenused pakutakse rangelt ärilistel eesmärkidel. Te peate olema juriidiline isik, et kasutada meie teenuseid.
  • Meie teenuste kasutamine näitab nõustumist nende Tingimustega ja mis tahes toetavate lepingutega, sealhulgas meie Privaatsuspoliitika ja Makse Tingimustega, kus see kehtib.
  • Kinnitate, et teil on volitus oma organisatsiooni nimel siduva lepingu sõlmimiseks.

Kaasamine ja projekti elutsükkel

  1. Projekti alustamine: Iga kaasamine algab alles pärast ühist kokkulepet Tehnilises Spetsifikatsioonis. See dokument loetakse lepinguliselt siduvaks, kui see on kinnitatud e-posti teel või allkirjaga.
  2. Registreerimine pole vajalik: Meie veebisait ei nõua Kliendi registreerimist. Kõik kokkulepped, tarned ja uuendused käsitletakse e-posti teel ja muude kokkulepitud suhtlusmeetodite kaudu.
  3. Töö alustamine: Töö alustatakse ainult pärast makse laekumist vastavalt Tehnilises Spetsifikatsioonis toodud tingimustele. Makseviivitused võivad projekti algust edasi lükata.

Projekti spetsifikatsioonid ja üleandmine

Kõik Projekti elemendid, nagu tulemused, disainidetailid, tähtajad ja suhtlusprotokollid, määratakse Tehnilises Spetsifikatsioonis. Tulemused esitatakse e-posti teel või turvalise failijagamiskeskkonna kaudu. Kui projekt on jaotatud etappideks, siis iga etapp esitatakse, vaadatakse üle ja kinnitatakse enne järgmise faasi algust.

Mittevastamislausel: Kui Kliendilt ei laeku tagasisidet seitsme kalendripäeva jooksul pärast etapi esitamist, loetakse see aktsepteerituks.

Etapid, lisateenused ja kvoodid

  • Etapid: Iga etapp sisaldab kirjeldust, tähtaega, esitatavaid tulemusi ja makse summat. Ühe etapi heakskiitmine võib käivitada järgmise arve esitamise.
  • Lisateenused: Projekti käigus võivad olla pakutud täiendavad teenused. Need hinnastatakse ja arveldatakse eraldi või lahutatakse saadaolevatest kvootidest.
  • Kvoodid: Kui antakse, on kvoodid mitterahalised krediidid, mida saab kasutada vähemateks ulatuse laiendusteks või lisateenusteks. Need pole ülekantavad ja aeguvad pärast määratud perioodi. Neid ei saa vahetada raha ega tagasimaksete vastu ja need on Agentuuri kaalutlusel.

Kliendi kohustused

  • Esitage täpsed ja täielikud nõuded.
  • Vastake kiiresti suhtlus- ja tagasisidetaotlustele.
  • Edastage turvaliselt mandaadid, sisu ja ressursid.
  • Vältige tööde tellimist, mis rikuvad intellektuaalset omandit, kehtivat seadust või platvormi juhiseid.

Maksed, arveldus ja maksud

  1. Ettemaksed: Projektid nõuavad tavaliselt ettemakset vastavalt Tehnilises Spetsifikatsioonis määratletule. Töö algab ainult pärast makse kinnitamist.
  2. Arved: Väljastatakse elektroonilises vormingus (PDF), saadetud e-posti või makseplatvormide kaudu. Tuleb tasuda märgitud tingimuste piires (tüüpiliselt 7 või 14 päeva).
  3. Käibemaks ja maksustamine: Arvetel võib sõltuvalt asukohast ja juriidilisest staatusest kajastuda käibemaks. Teie vastutus on esitada kehtiv käibemaksukohustuslasena registreerimise number või muu dokument, kui taotlete vabastust.

Tellimused (stripe)

Jätkuvate teenuste (nt hooldus, majutus, lepingupõhine töö) jaoks saab Stripet kasutada korduvate arvete esitamiseks. Tellimuse tingimused määratletakse kirjalikult ning sisaldavad arveldussagedust, ulatust ja tühistamispoliitikat. Tellimust saab tühistada 30 päeva enne esitamist kirjalikult teatades.

Parandused ja tugi

  • Paranduste hulk ja tüüp on piiratud Tehnilises Spetsifikatsioonis määratletuga.
  • Lisaparandused, mis ületavad selle ulatuse, võivad olla hinnastatud lisateenustena.
  • Pärast lõpuleviimist antakse vähemalt 7-päevane toetusperiood väiksemate kohanduste ja selgituste jaoks.
  • Tugi ei hõlma funktsiooni muudatusi ega sisu uuendusi, kui pole teisiti määratud.

Omand ja intellektuaalomand

  • Pärast täielikku makset saab Klient kõik õigused ja litsentsid esitatavatele tulemustele, kui pole teisiti märgitud.
  • Õigus kasutada materjale ärilistel eesmärkidel on kaasa arvatud, välja arvatud ebaseaduslik või ebaeetiline kasutus.
  • Agentuur säilitab õiguse näidata anonüümselt esitatavaid tulemusi oma portfoolios, kui pole teisiti kokku lepitud.

Konfidentsiaalsus ja andmekäitlus

Mõlemad osapooled nõustuvad hoidma konfidentsiaalsena kogu projektis vahetatava mitteavaliku teabe, sealhulgas lähtekoodid, juurdepääsukoodid, äriplaanid ja muud siseandmed. Konfidentsiaalsuskohustused kehtivad alltöövõtjatele ja jätkuvad pärast projekti lõpetamist või katkestamist.

Suhtlus ja teated

  • E-post on projekti dokumentatsiooni, heakskiitude, vaidluste ja teadete ametlik kanal.
  • Koosolekud Zoomi, Slacki või Google Meeti kaudu on ainult arutelu eesmärgil ja tuleb e-posti teel kinnitada, et oleks siduvad.
  • Te peate esitama ja jälgima kehtivat e-posti aadressi kogu suhtluse jaoks.

Alltöövõtt ja kolmandad osapooled

Agentuur võib projektide lõpetamiseks kasutada alltöövõtjaid või vabakutselisi töötajaid. Kliendid ei pea otseselt suhtlema või haldama neid alltöövõtjaid. Agentuur jääb vastutavaks tulemuste ja tähtaegade eest.

Garantii ja lahtiütlused

  • Kõik teenused pakutakse „sellisena, nagu nad on“, kui pole teisiti märgitud.
  • Ei garanteeri katkematut jõudlust ega universaalset ühilduvust.
  • Mis tahes jõudlusgarantiid tuleb dokumenteerida Tehnilises Spetsifikatsioonis.

Kahjude piiramise

  • Me ei vastuta kaudsete või juhuslike kahjude eest, sealhulgas kaotatud tulu, äritegevuse katkestuste või andmekaotuste eest.
  • Meie vastutus on piiratud Kliendi poolt konkreetse Projekti eest makstava summaga.

Vaidluste lahendamine ja tühistamised

Vaidlusi tuleb kiirelt lahendada heauskse suhtluse abil. Kui lahendamata, võib alustada kohtumenetlust allpool toodud kohtualluvuses. Tühistamist tuleb taotleda kirjalikult. Tagasimaksed on kaalutlusõigusel ja sõltuvad lõpetatud töö hulgast.

Privaatsus ja andmete kasutamine

  • Kliendi andmeid kasutatakse ainult teenuste osutamiseks ja suhtlemiseks.
  • Me ei jaga isikuandmeid, välja arvatud alltöövõtjana tegutsemiseks või seaduslikuks kohustuseks.
  • Kliendid võivad projektijärgset andmete kustutamist taotleda, järgides säilitamise seadusi.

Keelatud kasutused

  • Teenuste kasutamine ebaseaduslikel, rikkumistel või kahjulikel eesmärkidel.
  • Täiskasvanud sisuga majutamine või kolmanda osapoole tingimuste rikkumine.
  • Agentuuri protsesside ületamine, et alltöövõtjaid otse palgata.
  • Agentuuri või selle meeskonnaliikmete ahistamine või spämmimine.

Tingimuste muutmine

Neid Tingimusi võib igal ajal uuendada. Meie teenuste jätkuv kasutamine tähendab mis tahes muudatuste aktsepteerimist. Viimane versioon avaldatakse meie veebisaidil.

Portfoolio kasutus

Agentuur jätab endale õiguse võtta Kliendi Projekti sisemisi ekraanipilte eesmärgiga näidata tööd oma portfoolios, esitluses või juhtumianalüüsides. Need materjalid välistavad tundliku või isikustuva teabe, kui pole Kliendilt eelnevat kirjalikku nõusolekut saadud.

Kohaldatav seadus

Neid Tingimusi reguleeritakse Läti seadustega. Õiguslikud vaidlused lahendatakse Läti kohtutes.

Kontaktandmed

Küsimuste või murede korral võtke meiega ühendust:

  • Ettevõte:
  • E-post:
  • Aadress:
  • Veebisait: the2410.com