Veebilahendused
toitlustusele ja kohaletoimetamisele
Aitame toitlustus- ja kohaletoimetamisettevõtetel optimeerida tegevusi, parandada kliendi kaasatust ja suurendada müüki kohandatud veebilähendustega.
Põhineb viimase 100+ arvustuse põhjal

Kuidas IT-lahendused saavad toidukäitlemist ja toitlustust parandada:
Tänapäeva toitlustusmaastikul navigeerimiseks on vajalik efektiivsus ja kohanemisvõime muutuvate klientide vajadustega. Nende väljakutsetega toimetulek on kasvu võti.
B2B süsteemid toitlustuse ja kohaletoimetamisele:
Mitme tellimuse ja kõrgete kliendiootuste haldamine võib sageli viia vigadeni ja aeglase teeninduseni.
Lahendamata süsteemid raskendavad sujuva toimimise ja klientide rahulolu tagamist.
Need väljakutsed saab lahendada spetsiaalsete B2B veebilahenduste rakendamise kaudu, mis sujuvamaks muudavad protsessid ja parandavad täpsust.
Tellimuste haldamissüsteem
Keskne platvorm, mis võimaldab tellimuste efektiivset jälgimist ja haldamist erinevates kohaletoimetamiskanalis.
- Reaalajas tellimuste jälgimine
- Automaatne tellimuste edastamine
- Integreeritud POS-süsteemiga
- Tellimuste muutmise võimalused
Kliendilojaalsuse platvorm
Süsteem, mis hoiab ja kaasab kliente isikupärastatud pakkumiste ja tasusüsteemide kaudu.
- Kohandatavad tasusüsteemid
- CRM-integratsioon isikupärastatud pakkumiste jaoks
- Automatiseeritud punktide jälgimine
- Mitmekanaliline osalemine
Kohaletoimetamise haldustarkvara
Rakendus, mis optimeerib kohaletoimetamise marsruute ja juhib lähetustoiminguid õigeaegse teeninduse tagamiseks.
- Marsruutide optimeerimine juhtidele
- Reaalajas kohaletoimetamise jälgimine
- Juhi jõudluse analüüs
- Integratsioon POS-i ja veebitellimustega

Näide pildist themeforest.net lehelt, „Eatsy“, disaininud BoldThemes
Veebiplatvormid toitlustuse ja kohaletoimetamisele
Traditsioonilised meetodid menüüde uuendamiseks, klientide tellimuste ja kampaaniate haldamiseks võivad olla aeganõudvad ja ebaefektiivsed.
Vananenud platvormidele tuginemine võib piirata klientide kaasatust ja aeglustada ärikasvu.
Need väljakutsed saab lahendada kaasaegsete veebiplatvormidega, mis pakuvad sujuva suhtlemise ja tõhusa halduse.
-
Kohandatud veebilehed
Spetsiaalselt kohandatud mobiilile optimeeritud veebileht, mis sisaldab dünaamilisi menüüsid, lihtsat navigeerimist ning otsest tellimise võimalust kasutajakogemuse parendamiseks.
-
Kliendi portaalid
Turvaline veebikeskus, kus püsikliendid saavad jälgida oma tellimusi, pääseda ligi isikustatud pakkumistele ja hallata oma eelistusi, parandades kliendilojaalsust.
-
B2B turuplats
Platvorm tarnijatega ja edasimüüjatega suhtlemiseks, mis võimaldab tõhusat toodete loetlemist ja sujuvat hankeprotsessi.
-
Hinnapakkumise tööriistad
Veebitööriist, mis võimaldab klientidel oma tellimusi kohandada ja koheselt hinnapakkumisi saada, vähendades ooteaega ja suurendades konversioonimäära.
Toitlustuse ja kohaletoimetamise digitaalne ümberkujundamine:
Staatiliste tabelite ja vananenud protsesside kasutamine viib ebatõhususeni ja piirab kasvu.
Neid probleeme saab lahendada uuenduslike digitaalsete lahendustega, mis on kohandatud kaasaegsetele vajadustele.
Käsitsi tellimuste jälgimine
Tellimusi jälgitakse käsitsi, mis toob sageli kaasa vigu ja ebatõhusust.
Veebitellimise süsteem
Automatiseerib tellimisprotsessi, vähendab vigu ja muudab toimingud sujuvamaks.
Decentraliseeritud tabelid
Mitmed tabelarvutused tekitavad kaose ja andmete nähtamatuse puudust.
Keskne veebiplatvorm
Pakub ühtset platvormi kõigi operatiivandmete tõrgeteta haldamiseks.
Paberimenüüd
Menüüd hooldatakse paberil, mis vajavad sagedasi uuendamisi.
Dünaamilised digitaalsed menüüd
Lihtne veebisuuendamine annab klientidele uusimad võimalused.
E-posti kampaaniad
Reklaamiteabe saatmine e-posti teel võib olla katkendlik ja sihtimata.
CRM kampaaniate jaoks
Kasutab klientide andmeid sihipäraste ja tõhusate kampaaniate jaoks.
Põhilised lojaalsuskaardid
Füüsilised kaardid on kasutusel kliendilojaalsuse jälgimisel, mis sageli põhjustavad ebamugavusi.
Digitaalne lojaalsussüsteem
Jälgib klienditegevusi digitaalselt, täiustades lojaalsusprogrammi.
Telefonipõhised uuendused
Tellimuse uuendused edastatakse telefoni teel, mis viib sageli arusaamatusteni.
Mobiil-sõbralik veebisait
Võimaldab reaalajas uuendused ja suhtluse klientidega otse veebis.
Üldised POS-süsteemid
Vanad POS-süsteemid ei integreeru kohaletoimetamise protsessidega.
Integreeritud POS kohaletoimetamisega
Kombineerib POS-i kohaletoimetamise haldusega, optimeerides töövooge.
Kui palju need lahendused maksavad?
Iga projekt on ainulaadne ning me kohandame iga lahenduse teie konkreetsete äritegevuse eesmärkide järgi. Allpool on esitatud ligikaudsed hinnataset, et aidata teil aru saada, mida erineva keerukustaseme juures oodata.
B2B süsteemid
Me arendame terviklikke süsteeme, mis on kohandatud operatiivse efektiivsuse ja kliendikogemuse suurendamiseks toitlustuse ja kohaletoimetamise valdkonnas.
-
Teenused
- crm süsteemid
- b2b kliendiportaal
- tellimuste haldamise süsteemid
- toodete haldamise süsteemid
- laovarude haldamine
- tarnijate haldamine
- laohalduse süsteemid
-
Pikendatud garantii
-
Umbes €150 - €500 / kuus – Hõlmab VPS hostingut, prioriteetset tuge ja fataal- ning loogiliste vigade (nt katkised vood, arvutusvead, süsteemi krahhid) taastamist.
-
Veebiarendus
Projekteerime ja rakendame veebilahendusi, mis suurendavad kohalolu veebisüsteemides ja parandavad kliendisuhtlust toidukäitlemises.
-
Teenused
- veebilehed
- e-kaubanduse lehed
- avalikud kataloogid
- online kalkulaatorid
- online konfiguraatorid
- mobiil-sõbralik veebisait
- kohaletoimetamise rakenduse integratsioon
-
Pikendatud garantii
-
Umbes €50 - €250 / kuus – Hõlmab VPS hostingut, prioriteetset tuge ja fataalsete, loogiliste ja põhiveaprobleemide kõrvaldamist, samuti vormide käitumise ja paigutuse parandusi.
-
AI rakendamine
Kasutame AI-tehnoloogiaid, et optimeerida tegevusi, parandada klienditeenindust ja pakkuda väärtuslikke teadmisi toidukäitlemisettevõtetele.
-
Teenused
- gpt-toega vestlusrobotid
- küsige oma crm-lt
- ai dokumendid
- ai-põhine müük
- ai-toega nägemine
- ai hääl
- ai lokaliseerimine
-
Pikendatud garantii
-
Umbes €150 - €350 / kuus – Täielik katvus koos VPS hostinguga, prioriteetse toe, kõik tüüpi fataal-, loogiliste, põhivormide ja paigutusprobleemidega, lisaks müüja/API asendamine, kui välised integratsioonid muutuvad ebastabiilseks või aeguvad.
-
Milliseid toiminguid saab automatiseerida toitlustuses ja kohaletoimetamises?
Veebitellimuste süsteemidest ja kohaletoimetamise rakenduse integratsioonidest kuni CRM-i ja lojaalsussüsteemideni - meie lahendused on loodud reaalsete operatiivsete väljakutsete lahendamiseks toidu- ja toitlustussektoris.
B2B süsteemid
B2B süsteemide rakendamine optimeerib toiminguid, parandab tõhusust ja lahendab toitlustuse ja kohaletoimetamisteenustega seotud tavalisi probleeme.
Veebiarendus
Veebitööriistad parandavad kliendikogemusi ja suurendavad efektiivsust toitlustus- ja kohaletoimetamisettevõtetes.
AI rakendamine
AI tööriistad parandavad otsuste tegemist ja automatiseerivad võtmeprotsesse, hõlbustades nutikamat ärijuhtimist toidusektoris.
Arenduse tähtaeg vastavalt kindlale hinnale:
Enne arenduse alustamist teeme selge pakkumise lõplike kulude ja tarneaja kohta. Järgmises etapis koostame detailse ülesande, mis kirjeldab struktuuri ja funktsionaalsust. See dokumenteeritakse ja kinnistatakse BIYRO süsteemis.
Saate täielikult funktsionaalse veebisaidi koos täisfunktsionaalse kontrollpaneeliga ning ilma müüjaluku takistusteta. Me garanteerime kohaletoimetamise kokkulepitud aja jooksul - või tagastame teie raha.
Kiire käivitamine
Tööde kiire alustamine ilma pika ootamiseta - 4 päeva jooksul.
Hind ja tingimused
Fikseerime hinna ja kinnitame tingimused projekti esimeses etapis.
Teostamine
Toote valmimine vastavalt eesmärkidele - 4-12 nädalaga.
Depoonetehing
Töötame BIYROs läbi kõigi vajalike dokumentidega.
Vastused levinud küsimustele:
Kas teil on veel küsimusi? Siin on vastused meie protsessi, hinnakujunduse ja platvormi kohta esitatud enim küsitud küsimustele.
Koostöö meiega
Kasutame BIYRO projektihaldusplatvormil kvotasüsteemi. Iga verstaposti jaoks antakse teile mitmeid kvoote — mida saab kasutada projektis tasuta muudatuste tegemiseks. See võimaldab paindlikkust ilma lisakuludeta. Võite küsida muudatusi kohe pärast verstaposti täitmist.
Soovitame töötada BIYRO projektihaldussüsteemi kaudu, mis loob automaatselt lepingud ja lisab turvalisuse kihi. Projekt jagatakse verstapostideks, mille jaoks lepitakse kokku makse- ja õiendi tingimustes. Maksete sammud võivad olla 20%, 50% või 100% kogu eelarvest. Teie vahendid hoitakse BIYROs ja vabastatakse ainult pärast teie kinnitust. Kui me eirame tähtaegu või ei suuda neid täita, saate taotleda tagasimakset otseselt.
See pole probleem. Koostame teie projekti kontseptsiooni põhjal tehnilise ülesande, enne kui alustame arendust.
Garantiiperioodil parandame meie arendatud vead või probleemid tasuta. Pakume ka pikendatud garantiikatet maksustatud igakuise teenusena. Hinnakujundus lepitakse kokku individuaalselt projekti järgi.
BIYRO on meie projektihaldusplatvorm turvaliste arendustehingute jaoks. See loob automaatselt lepingud, turvaliselt hoiustab makseid ja vabastab vahendid alles pärast teie kinnitust. Kui teie projekt on valmis alustama, saate platvormile e-kirjaga kutse.
Pakume pidevaid toetuspakette vastavalt teie vajadustele, sealhulgas hooldust, uuendusi ja täiendatud funktsioone. Meie meeskond tagab, et teie portaal jääb ajakohaseks ja jätkab vastama teie ettevõtte vajadustele.
Arendamise küsimused
Jah, oleme spetsialiseerunud kohandatud süsteemide loomisele. Töötame teiega tihedalt koos, et mõista teie konkreetseid vajadusi. See võimaldab meil kohandada lahenduse vastavalt olemasolevatele tegevustele.
Keskendume kasutajasõbraliku disaini ja funktsionaalsuse loomisele. Pakume koolitusi teie meeskonna tutvumiseks. Süsteemiga kaasneb põhjalik dokumentatsioon.
Ehitame laiendatavust silmas pidades, et kohanduda tulevaste muudatustega. Arhitektuur võimaldab lihtsaid modifikatsioone ja laiendusi. Tagasiside ja nõudmised juhivad meie iteratiivset arendusprotsessi.
Integreerimine on meie lahenduste lahutamatu osa. Hindame olemasolevaid süsteeme, et lihtsustada integreerimist. Meie meeskond tagab, et uus süsteem täiendab teie olemasolevat tarkvara.
Rakendame valdkonna standardeid järgivaid turvameetmeid. Andmete krüpteerimine kaitseb tundlikku teavet. Regulaarsed turvaauditid tagavad süsteemi terviklikkuse.
Administreerimispaneelid on loodud väga kohandatavad. Võtmefunktsioone saab kohandada spetsiifiliste äritegevuse vajadustega. Pakume jooksvalt tuge vajalike kohanduste tegemiseks.
Meie süsteemid on loodud laienemisvõimalusi silmas pidades. Lokaliseerimine ja mitmekeelse tugi saab rakendada. Teeme koostööd, et mõista piirkondlikke vajadusi.
Klientide tagasiside:
Tutvu, mida meie kliendid räägivad oma kogemustest meiega töötamisel. Siin on mõned meie viimased arvustused ja tagasiside.
Andrew, URB
Veekaevude puurimine
Läti
Andrew URB-st kiitis koostööd ja lõpptulemust, märkides et kõik projektietapid viidi läbi tähelepanelikkuse ja reageerimisvõimega. Veebisait loodi mitmekeelsuse vajadusi silmas pidades ja kliendisuhte parandamiseks.
Kohandatud taotlusi, nagu kalkulaatori loogika, lokaliseeritud sisu ja graafiline kujundus, käsitleti sujuvalt. Üleandmine hõlmas täielikku testi, administreerimispaneeli koolitust ja serveri rakendamist.
Lõpliku tagasiside oli positiivne - kõik vormid toimivad korrektselt, struktuur on selge ja sait vastab ärilistele eesmärkidele.
Aleksandr, Switch Electric OÜ
Elektrotehnika tööstus
Eesti
Projekti käigus olid Aleksandr ja Switch Electricu meeskond väga koostööaldis, andes üksikasjalikku tagasisidet ja osaledes igas planeerimis- ja arendusetapis. Klient rõhutas paindliku andmete integreerimise ja mitmekeelse kasutajaliidese tähtsust.
Tulemuseks on stabiilne ja skaleeritav B2B platvorm, mis on kohandatud tööstus- ja ehitussektori klientidele. 2410 regulaarsed uuendused, selged liidesed ja kohandatavus pälvisid positiivse hinnangu, kinnitades koostöö väärtuslikkust.
Maksims, LV Systems SIA
E-kaubandus / veebiarendus
Läti
Aitäh uuenduste eest, nüüd on sait selge ja äratuntav. Struktuur on muutunud palju intuitiivsemaks ja tagapoolne osa on hallatav.
Oleme edukalt ette valmistanud Exceli failid ja saame nüüd alustada tootegruppide importimisega. Hindame projekti etappide paindlikkust ja pakutud koolitust.
Üldiselt oleme koostöö ja tulemusega väga rahul.
Saa kohene hinnapakkumine AI-ga
Laadi üles või kirjelda oma vajadusi ja saa projekti maksumuse hinnang sekunditega – kiire, täpne ja AI-põhine.