Veebilahendused
kuurortidele
Aitame kuurortidel parandada tegevusi, meelitada külastajaid ja suurendada tulu kohandatud, visuaalderikkate veebilahendustega.
Põhineb viimase 100+ arvustuse põhjal

Kuidas IT lahendused saavad parandada kuurordi toiminguid:
Moodsa kuurordi juhtimine hõlmab mitmete teenuste kooskõlastamist ja külastajate ootuste täitmist. Nende valdkondade optimeerimine on oluline parema tulemuse saavutamiseks.
B2B süsteemid kuurortidele:
Kuurorti toimingute käsitsi juhtimine või vananenud süsteemide kasutamine põhjustab sageli ebatõhusust ja kasutamata võimalusi.
Ühendamata tööriistad võivad põhjustada viivitusi, suhtlusvigu ja vigu, mõjutades nii personali kui külaliste kogemusi.
Neid probleeme saab lahendada kuurortidele kohandatud integreeritud veebilahendustega.
Külaliste kaasamise portaal
Veebipõhine platvorm, mis parandab külaliste kogemust, pakkudes lihtsat juurdepääsu kuurordi teenustele ja isikupärastatud pakkumistele.
- Reaalajas tegevuste broneerimine
- Isikupärastatud soovitused
- Tagasiside ja ülevaatuste süsteem
- Sujuv suhtlus personaliga
Ürituste koordineerimise süsteem
Terviklik tööriist ürituste ajakavade, ressursside ja külaliste osalemise tõhusaks haldamiseks.
- Keskne ürituste kalender
- Ressursside jaotuse jälgimine
- Külaliste kutsed ja RSVP haldus
- Automaatne ajastamisteavitamine
Hooajaliste pakkumiste haldur
Süsteem, mis võimaldab luua, hallata ja jälgida hooajalisi kampaaniaid ja eripakkumisi külalistele.
- Dünaamiline pakkumiste loomine
- Kampaaniate tulemuslikkuse analüüs
- Pakkumiste automaatne ajastamine
- Sihtkülaliste segmentimine

Näide pildist themeforest.net, "Traveler", disainis shinetheme
Veebiplatvormid kuurortidele
Paljud kuurordid toetuvad endiselt vananenud veebilehtedele või mitteühendatud tööriistadele, mis ei vasta tänapäevaste külaliste ootustele.
Need piirangud võivad põhjustada kasutamata võimalusi ja väiksemat külaliste rahulolu.
Kohandatud veebilahenduste rakendamine võib neid probleeme lahendada, luues kaasahaaravaid, tõhusaid ja visuaalselt meeldivaid platvorme.
-
Kohandatud kuurordi veebisaidid
Visuaalselt köitev veebisait, mis haarab teie kuurordi ainulaadse atmosfääri, pakkudes samal ajal olulist teavet ja parandades külaliste kaasatust.
-
Kliendiportaalid
Turvaline veebipõhine portaal, mis võimaldab külalistel hallata broneeringuid, vaadata reisiplaane ja saada isikupärastatud teenuseid, parandades nende üldist kogemust.
-
B2B turuplatsid
Kohandatud platvorm, mis ühendab reisibüroosid, reisikorraldajaid ja teisi partnereid, lihtsustades B2B tehinguid ja laienemisvõimalusi.
-
Interaktiivsed hinnapakkumise tööriistad
Veebipõhine tööriist, mis võimaldab potentsiaalsetel külalistel või partneritel konfigureerida teenuseid ja saada koheseid hinnapakkumisi, lihtsustades läbipaistvat suhtlust ja otsustamisprotsessi.
Digitaalne transformatsioon kuurortidele:
Kuurortidel on tihti probleeme vananenud meetoditega, tuginedes mitteühendatud süsteemidele nagu tabelarvutustabelid või lihtsad dokumenditööriistad.
Neid probleeme saab lahendada moodsa digitaalse platvormi abil, mis lihtsustab protsesse ja parandab tegevuste efektiivsust.
Manuaalsed broneerimisandmed
Broneeringuid jälgitakse käsitsi, sageli tabelarvutustabelites, mis põhjustab vigu ja segadust.
Tegevuste broneerimissüsteem
Pakub reaalajas broneerimishaldust ja kõrvaldab manuaalsed vead.
Paberipõhine ürituste planeerimine
Ürituste üksikasju hallatakse paberkandjal või lihtsates digitaalsetes dokumentides, mis põhjustavad halbuste ja ebatõhusust.
Ürituste haldussüsteem
Lihtsustab ürituste planeerimist digitaaltööriistade abil ajaplaanide ja ressursside jaotamiseks.
Lõhestatud hooajalised pakkumised
Kampaaniaid hallatakse eraldi failides ilma integreerimiseta, mis põhjustab suhtlusvigu ja kasutamata võimalusi.
Hooajaliste pakkumiste haldus
Keskustab kampaaniate halduse, tagades järjepideva ja õigeaegse pakkumiste jaotamise.
Detsentraliseeritud külaliste kaasamine
Külaliste suhtlus on hajutatud emailide ja märkmete vahel ilma tervikliku ülevaateta.
Lojaalsusprogrammi integratsioon
Parandab külaliste kaasatust integreeritud süsteemiga, mis jälgib suhtlusi ja preemiaid.
Korduvate andmete sisestus
Andmeid sisestatakse käsitsi erinevatesse süsteemidesse, tekitades üleliigsust ja vigu.
Visuaalirikas CMS
Automatiseerib andmevoo ühise süsteemiga, mis vähendab korduvaid ülesandeid.
Tabelarvutustabelitega juhitud toimingud
Kuurordi toiminguid juhivad mitmesugused tabelarvutustabelid, millel puudub keskne juhtimissüsteem.
Keskne juhtimisportaal
Loodud üheks keskseks ligipääsupunktiks kõikide operatiivsete aspektide sujuvaks haldamiseks.
Kui palju need lahendused maksavad?
Iga projekt on unikaalne ja me kohandame iga lahenduse teie spetsiifiliste ärieesmärkide järgi. Allpool on toodud hinnaklassid, mis aitavad mõista, mida oodata erinevatel keerukusastmetel.
B2B süsteemid
Me arendame integreeritud B2B lahendusi, et lihtsustada kuurortide toiminguid ja parandada koostööd.
-
Teenused
- CMS-süsteemid
- CRM-süsteemid
- B2B kliendiportaal
- Tellimuste haldamise süsteemid
- Laohaldus
- Tarneahela süsteemid
- Töövoo automatiseerimine
-
Pikendatud garantii
-
Umbes €150 - €500 / kuus – Hõlmab VPS hostingut, prioriteetset tuge ja fataal- ning loogiliste vigade (nt katkised vood, arvutusvead, süsteemi krahhid) taastamist.
-
Veebiarendus
Meie veebiarendusteenused parandavad kuurortide veebikohalolu ja kasutajakogemust.
-
Teenused
- Veebisaidid
- E-kaubanduse veebisaidid
- Avalikud kataloogid
- Veebipõhised kalkulaatorid
- Veebipõhised konfiguraatorid
- Tegevuste broneerimissüsteemid
- Ürituste haldussüsteemid
-
Pikendatud garantii
-
Umbes €50 - €250 / kuus – Hõlmab VPS hostingut, prioriteetset tuge ja fataalsete, loogiliste ja põhiveaprobleemide kõrvaldamist, samuti vormide käitumise ja paigutuse parandusi.
-
AI rakendamine
Me kasutame tehisintellekti tehnoloogiaid, et automatiseerida protsesse ja pakkuda intelligentseid teadmisi kuurortide jaoks.
-
Teenused
- GPT-toega vestlusrobotid
- AI-dokumendid
- AI-jõulised müügistrateegiad
- AI-toega visioon
- Küsi oma CRM-ilt
- AI lokaliseerimine
- AI hääl
-
Pikendatud garantii
-
Umbes €150 - €350 / kuus – Täielik katvus koos VPS hostinguga, prioriteetse toe, kõik tüüpi fataal-, loogiliste, põhivormide ja paigutusprobleemidega, lisaks müüja/API asendamine, kui välised integratsioonid muutuvad ebastabiilseks või aeguvad.
-
Kuidas automatiseerida kuurordi tegevusi?
Alates visuaalirikkast CMS-ist ja tegevuste broneerimissüsteemidest kuni ürituste juhtimise ja lojaalsusprogrammi integreerimiseni, kohandame lahendusi, et tõhustada kuurordi efektiivsust ja kliendirahulolu.
B2B süsteemid
Ühendades toiminguid ja parandades suhtlust kuurortide jaoks.
Veebiarendus
Parandades veebipõhist kohalolekut ja kasutajakogemust turismi valdkonnas.
AI rakendamine
Kasutades tehisintellekti arukamate toimingute ja parendatud külaliste kogemuste pakkumiseks.
Arenduse tähtaeg vastavalt kindlale hinnale:
Enne arenduse alustamist teeme selge pakkumise lõplike kulude ja tarneaja kohta. Järgmises etapis koostame detailse ülesande, mis kirjeldab struktuuri ja funktsionaalsust. See dokumenteeritakse ja kinnistatakse BIYRO süsteemis.
Saate täielikult funktsionaalse veebisaidi koos täisfunktsionaalse kontrollpaneeliga ning ilma müüjaluku takistusteta. Me garanteerime kohaletoimetamise kokkulepitud aja jooksul - või tagastame teie raha.
Kiire käivitamine
Tööde kiire alustamine ilma pika ootamiseta - 4 päeva jooksul.
Hind ja tingimused
Fikseerime hinna ja kinnitame tingimused projekti esimeses etapis.
Teostamine
Toote valmimine vastavalt eesmärkidele - 4-12 nädalaga.
Depoonetehing
Töötame BIYROs läbi kõigi vajalike dokumentidega.
Vastused levinud küsimustele:
Kas teil on veel küsimusi? Siin on vastused meie protsessi, hinnakujunduse ja platvormi kohta esitatud enim küsitud küsimustele.
Koostöö meiega
Kasutame BIYRO projektihaldusplatvormil kvotasüsteemi. Iga verstaposti jaoks antakse teile mitmeid kvoote — mida saab kasutada projektis tasuta muudatuste tegemiseks. See võimaldab paindlikkust ilma lisakuludeta. Võite küsida muudatusi kohe pärast verstaposti täitmist.
Soovitame töötada BIYRO projektihaldussüsteemi kaudu, mis loob automaatselt lepingud ja lisab turvalisuse kihi. Projekt jagatakse verstapostideks, mille jaoks lepitakse kokku makse- ja õiendi tingimustes. Maksete sammud võivad olla 20%, 50% või 100% kogu eelarvest. Teie vahendid hoitakse BIYROs ja vabastatakse ainult pärast teie kinnitust. Kui me eirame tähtaegu või ei suuda neid täita, saate taotleda tagasimakset otseselt.
See pole probleem. Koostame teie projekti kontseptsiooni põhjal tehnilise ülesande, enne kui alustame arendust.
Garantiiperioodil parandame meie arendatud vead või probleemid tasuta. Pakume ka pikendatud garantiikatet maksustatud igakuise teenusena. Hinnakujundus lepitakse kokku individuaalselt projekti järgi.
BIYRO on meie projektihaldusplatvorm turvaliste arendustehingute jaoks. See loob automaatselt lepingud, turvaliselt hoiustab makseid ja vabastab vahendid alles pärast teie kinnitust. Kui teie projekt on valmis alustama, saate platvormile e-kirjaga kutse.
Pakume pidevaid toetuspakette vastavalt teie vajadustele, sealhulgas hooldust, uuendusi ja täiendatud funktsioone. Meie meeskond tagab, et teie portaal jääb ajakohaseks ja jätkab vastama teie ettevõtte vajadustele.
Arendamise küsimused
Jah, me tagame ühilduvuse enamiku kinnisvarahalduse tarkvaradega. Meie meeskond viib läbi analüüsi, et maksimeerida sujuvat integreerimist.
Me rakendame tööstusharu standardeid andmeturbe protokollide kaitseks. Korrapäraseid turvaauditeid ja uuendusi tehakse, et säilitada kaitse.
Meie süsteemid on loodud haldama suuri liiklusmahte tõhusalt. Läbiviime stressiteste, et tagada stabiilsus tipphooaja perioodil.
Meie CMS platvormid pakuvad suurt kohandatavust vastavalt teie brändile. Kliendid saavad muuta paigutust ja elemente sügavate tehniliste teadmisteta.
Jah, süsteem lubab sisemisi uuendusi kampaaniatele ja sündmustele. Koolitus on ette nähtud, et tagada teie meeskonna iseseisev uuenduste juhtimine.
Süsteemiarhitektuur toetab lihtsat mastaapimist mitmes asukohas. Me projekteerime paindlikkusega, et tuleviku laiendusi mahutada.
Meie lahendused on modulaarsed, lubades tulevikus funktsiooni lisamist. Saame arutada ja hinnata kõiki täiendavaid vajadusi, kui teie äri kasvab.
Klientide tagasiside:
Tutvu, mida meie kliendid räägivad oma kogemustest meiega töötamisel. Siin on mõned meie viimased arvustused ja tagasiside.
Andrew, URB
Veekaevude puurimine
Läti
Andrew URB-st kiitis koostööd ja lõpptulemust, märkides et kõik projektietapid viidi läbi tähelepanelikkuse ja reageerimisvõimega. Veebisait loodi mitmekeelsuse vajadusi silmas pidades ja kliendisuhte parandamiseks.
Kohandatud taotlusi, nagu kalkulaatori loogika, lokaliseeritud sisu ja graafiline kujundus, käsitleti sujuvalt. Üleandmine hõlmas täielikku testi, administreerimispaneeli koolitust ja serveri rakendamist.
Lõpliku tagasiside oli positiivne - kõik vormid toimivad korrektselt, struktuur on selge ja sait vastab ärilistele eesmärkidele.
Aleksandr, Switch Electric OÜ
Elektrotehnika tööstus
Eesti
Projekti käigus olid Aleksandr ja Switch Electricu meeskond väga koostööaldis, andes üksikasjalikku tagasisidet ja osaledes igas planeerimis- ja arendusetapis. Klient rõhutas paindliku andmete integreerimise ja mitmekeelse kasutajaliidese tähtsust.
Tulemuseks on stabiilne ja skaleeritav B2B platvorm, mis on kohandatud tööstus- ja ehitussektori klientidele. 2410 regulaarsed uuendused, selged liidesed ja kohandatavus pälvisid positiivse hinnangu, kinnitades koostöö väärtuslikkust.
Maksims, LV Systems SIA
E-kaubandus / veebiarendus
Läti
Aitäh uuenduste eest, nüüd on sait selge ja äratuntav. Struktuur on muutunud palju intuitiivsemaks ja tagapoolne osa on hallatav.
Oleme edukalt ette valmistanud Exceli failid ja saame nüüd alustada tootegruppide importimisega. Hindame projekti etappide paindlikkust ja pakutud koolitust.
Üldiselt oleme koostöö ja tulemusega väga rahul.
Saa kohene hinnapakkumine AI-ga
Laadi üles või kirjelda oma vajadusi ja saa projekti maksumuse hinnang sekunditega – kiire, täpne ja AI-põhine.