Veebilahendused
koduteenustele
Aitame koduteenuste ettevõtetel suurendada kliendisuhtlust ja sujuvamaks muuta tegevusi kohandatud veebilahendustega.
Põhineb viimase 100+ arvustuse põhjal

Kuidas IT-lahendused saavad teenuseid parendada:
Teenuseettevõtte juhtimine tänapäeval hõlmab kõrgete ootuste hoidmist ja mitme ülesande tõhusat koordineerimist.
B2B süsteemid koduteenustele:
Mitmete teenussoovide ja paigalduste käsitsi haldamine võib viia vigade ja ebaefektiivsusteni.
Koordinatsiooni puudumine broneeringute ja meeskondade ajakavade vahel tekitab viivitusi ja klientide rahulolematust.
Erinevate süsteemide killustatus teeb keeruliseks klientide tellimuste ja laoseisu jälgimise.
Need väljakutsed saab lahendada kohandatud B2B lahendustega.
Teenuste haldamise portaal
Terviklik platvorm teenussoovide, ajakavade ja ressursside haldamiseks.
- Tsentraliseeritud broneerimine ja ajaplaneerimine
- Automatiseeritud teenusekinnitused ja meeldetuletused
- Reaalajas töötajate ja ressursside haldus
- Integreeritud kliendiside tööriistad
E-kaubanduse platvorm sisustusele
Veebipood, mis on spetsiaalselt loodud kodusisustuse müümiseks ja haldamiseks.
- Veebipõhine tootekataloog reaalajas laoseisuga
- Kohandatavad ostukogemused
- Sujuv makse- ja kassaprotsess
- Tellimuste jälgimine ja kohaletoimetamise uuendused
Kliendisuhete haldamise (CRM) süsteem
CRM-süsteem kliendisuhete ja andmete haldamiseks kogu kliendi elutsükli vältel.
- Tsentraliseeritud kliendiinfobaas
- Automatiseeritud jälgimised ja suhtluslogid
- Täpsed aruanded ja toimivuse analüüs
- Integreerimine ajaplaneerimis- ja e-kaubanduse platvormidega

Näidispilt saidilt themeforest.net, "Residence", disainitud WpEstate pool
Veebiplatvormid koduteenustele
Paljud koduteenuste ettevõtted võitlevad vananenud veebisaitidega, mis ei vasta kaasaegsetele kliendiootustele.
Veebipõhise broneerimise ja teenuste menüü puudumine võib piirata tuluvõimalusi.
Need probleemid saab lahendada kohandatud veebilahendustega, mis suurendavad kasutajate kaasatust ja sujuvamaks muudavad operatsioone.
-
Veebipõhine broneerimisliides
Kasutajasõbralik platvorm, kus kliendid saavad otse internetis teenuseid broneerida, vähendades käsitsi töötlemist ja suurendades mugavust.
-
Teenuste menüü veebileht
Informatiivne sait, mis tutvustab üksikasjalikult teenuse pakkumisi ning võimaldab klientidel hõlpsasti sirvida ja valida sobivad valikud.
-
E-kaubanduse sait sisustusele
Veebipood, mis on kohandatud kodusisustuse müügiks, koos reaalajas laoseisu ja sujuva kassakogemusega.
-
Kliendiportaal
Turvaline veebivärav, kus registreeritud kliendid saavad hallata kohtumisi, vaadata teenuste ajalugu ja suhelda teenusepakkujaga.
Koduteenuste digitaalne ümberkujundamine:
Paljud koduteenuste ettevõtted toetuvad endiselt aegunud tööriistadele nagu arvutustabelid ja paberlogid, mis tekitavad hajutatud kaose ja nähtavuse puudumise.
Need probleemid saab lahendada digitaalsete lahendustega, mis sujuvamaks muudavad tegevused ja parendavad äriprotsesse.
Käsitsi ajaplaneerimine
Kohtumisi hallatakse käsitsi, sageli põhjustades vahele jäetud või kattuvaid broneeringuid.
Veebipõhine broneerimissüsteem
Lihtsustab broneerimisprotsessi ja tagab korrektse ajaplaneerimise.
Teenuse kataloogid pdf-vormis
Kliendid peavad allalaadima või saatma e-kirju teenuse üksikasjade ja hinninfo saamiseks.
Interaktiivne teenusemenüü
Pakkub reaalajas uuendusi ja lihtsat juurdepääsu teenuseinfole.
Laoseisu arvutustabelid
Sisustuse laoseisu jälgitakse käsitsi, mis sageli vananeb.
Reaalajas laohaldus
Tagab täpse laoseisu nähtavuse ja kiirema täiendamise.
Käsitsi kliendiandmed
Kliendiinfo on hajutatud erinevates dokumentides ja süsteemides.
Tsentraliseeritud CRM-süsteem
Konsolideerib kliendiandmeid parema halduse ja suurema kaasatuse saavutamiseks.
E-posti tellimuste töötlemine
Tellimused töödeldakse e-posti teel, mis on altid viivitustele ja vigadele.
Veebipõhine tellimisportaal
Lihtsustab ja täpsustab tellimuste töötlemist koos jälgimisega.
Hajutatud tugi
Klienditugi on lahendatud koordineerimata meetoditega nagu telefon või e-post.
Kaugtoe tööriistad
Pakkub järjekindlat ja tõhusat klienditeenindust integreeritud platvormi kaudu.
Kui palju need lahendused maksavad?
Iga projekt on ainulaadne ja kohandame iga lahenduse teie konkreetsete ärieesmärkidega. Allpool on hinnangulised hinnaklassid, mis aitavad teil mõista, mida erinevatel keerukusastmetel oodata.
B2B süsteemid
Loome koduteenuste ettevõtetele tugevaid sisemisi süsteeme, mis sujuvamaks muudavad tegevused ja parendavad suhtlust.
-
Teenused
- CRM-süsteemid
- B2B kliendiportaal
- Tellimuste haldamise süsteemid
- Laohaldus
- Töövoo automatiseerimine
- Tarneahela süsteemid
-
Pikendatud garantii
-
Umbes €150 - €500 / kuus – Hõlmab VPS hostingut, prioriteetset tuge ja fataal- ning loogiliste vigade (nt katkised vood, arvutusvead, süsteemi krahhid) taastamist.
-
Veebiarendus
Meie veebiarendusteenused loovad kaasahaaravaid ja tõhusaid veebiplatvorme, et suurendada teie äri nähtavust.
-
Teenused
- Veebilehed
- E-kaubanduse veebilehed
- Avalikud kataloogid
- Veebikalkulaatorid
- Veebikonfiguraatorid
- Teenuse broneerimise platvormid
-
Pikendatud garantii
-
Umbes €50 - €250 / kuus – Hõlmab VPS hostingut, prioriteetset tuge ja fataalsete, loogiliste ja põhiveaprobleemide kõrvaldamist, samuti vormide käitumise ja paigutuse parandusi.
-
AI-teostamine
Meie kasutame AI-tehnoloogiaid, et optimeerida tegevusi ja täiustada kliendisuhtlust koduteenustes.
-
Teenused
- GPT-põhised vestlusrobotid
- Küsi oma CRM-ilt
- AI-e-kaubandus
- AI-põhine müük
- AI-põhine visioon
-
Pikendatud garantii
-
Umbes €150 - €350 / kuus – Täielik katvus koos VPS hostinguga, prioriteetse toe, kõik tüüpi fataal-, loogiliste, põhivormide ja paigutusprobleemidega, lisaks müüja/API asendamine, kui välised integratsioonid muutuvad ebastabiilseks või aeguvad.
-
Koduteenuste tegevuste automatiseerimine?
Veebipõhistest broneerimisest ja CRM-süsteemidest e-kaubanduse platvormideni ja kaugtoetööriistadeni on lahendused kohandatud operatsiooniliste väljakutsete lahendamiseks koduteenustes.
B2B süsteemid
B2B süsteemide juurutamine parandab tõhusust, tsentraliseerides tegevused, vähendades vigu ja parandades suhtlust.
Veebiarendus
Veebitööriistad muudavad äritõhususe, parandades kasutajakogemust ja sujuvamaks muutes kliendisuhtluse.
AI-teostamine
AI-tööriistad suurendavad tõhusust, automatiseerides kliendisuhtlust ja pakkudes sisukaid andmeanalüüse.
Arenduse tähtaeg vastavalt kindlale hinnale:
Enne arenduse alustamist teeme selge pakkumise lõplike kulude ja tarneaja kohta. Järgmises etapis koostame detailse ülesande, mis kirjeldab struktuuri ja funktsionaalsust. See dokumenteeritakse ja kinnistatakse BIYRO süsteemis.
Saate täielikult funktsionaalse veebisaidi koos täisfunktsionaalse kontrollpaneeliga ning ilma müüjaluku takistusteta. Me garanteerime kohaletoimetamise kokkulepitud aja jooksul - või tagastame teie raha.
Kiire käivitamine
Tööde kiire alustamine ilma pika ootamiseta - 4 päeva jooksul.
Hind ja tingimused
Fikseerime hinna ja kinnitame tingimused projekti esimeses etapis.
Teostamine
Toote valmimine vastavalt eesmärkidele - 4-12 nädalaga.
Depoonetehing
Töötame BIYROs läbi kõigi vajalike dokumentidega.
Vastused levinud küsimustele:
Kas teil on veel küsimusi? Siin on vastused meie protsessi, hinnakujunduse ja platvormi kohta esitatud enim küsitud küsimustele.
Koostöö meiega
Kasutame BIYRO projektihaldusplatvormil kvotasüsteemi. Iga verstaposti jaoks antakse teile mitmeid kvoote — mida saab kasutada projektis tasuta muudatuste tegemiseks. See võimaldab paindlikkust ilma lisakuludeta. Võite küsida muudatusi kohe pärast verstaposti täitmist.
Soovitame töötada BIYRO projektihaldussüsteemi kaudu, mis loob automaatselt lepingud ja lisab turvalisuse kihi. Projekt jagatakse verstapostideks, mille jaoks lepitakse kokku makse- ja õiendi tingimustes. Maksete sammud võivad olla 20%, 50% või 100% kogu eelarvest. Teie vahendid hoitakse BIYROs ja vabastatakse ainult pärast teie kinnitust. Kui me eirame tähtaegu või ei suuda neid täita, saate taotleda tagasimakset otseselt.
See pole probleem. Koostame teie projekti kontseptsiooni põhjal tehnilise ülesande, enne kui alustame arendust.
Garantiiperioodil parandame meie arendatud vead või probleemid tasuta. Pakume ka pikendatud garantiikatet maksustatud igakuise teenusena. Hinnakujundus lepitakse kokku individuaalselt projekti järgi.
BIYRO on meie projektihaldusplatvorm turvaliste arendustehingute jaoks. See loob automaatselt lepingud, turvaliselt hoiustab makseid ja vabastab vahendid alles pärast teie kinnitust. Kui teie projekt on valmis alustama, saate platvormile e-kirjaga kutse.
Pakume pidevaid toetuspakette vastavalt teie vajadustele, sealhulgas hooldust, uuendusi ja täiendatud funktsioone. Meie meeskond tagab, et teie portaal jääb ajakohaseks ja jätkab vastama teie ettevõtte vajadustele.
Arendamise küsimused
Jah, saame süsteemi teie olemasoleva tarkvaraga integreerida. Väärtustame sujuvat ühilduvust ja andmesüsteemide ületoomist.
Meie süsteemid on loodud kohanemisvõimelisteks. Saame kohandada funktsioone vastavalt kasvavatele ärivajadustele.
Eelistame turvalisust ja hõlmame standardprotokolle nagu krüptimine. Juurdepääsukontrollid ja regulaarsed uuendused kuuluvad meie lähenemisviisi.
Administreerimispaneel on kohandatav teie ettevõtte toimingutele sobivaks. Saate sisu hallata ja uuendada ilma sügavate tehniliste oskuste vajaduseta.
Hindame teie olemasolevaid protsesse ja projekteerime sobiva lahenduse. Meie eesmärk on parendada teie töövooge, säilitades samas tuttavlikkuse.
Süsteemi laiendamine uutesse piirkondadesse ja keeltesse on võimalik. Pakume mitmekeelseid võimekusi, et aidata jõuda laiema publikuni.
Jah, pakume juhiseid keerulise tooteandmete struktuuri korraldamiseks. Hea struktuur parandab kasutatavust ja kliendikogemust.
Klientide tagasiside:
Tutvu, mida meie kliendid räägivad oma kogemustest meiega töötamisel. Siin on mõned meie viimased arvustused ja tagasiside.
Andrew, URB
Veekaevude puurimine
Läti
Andrew URB-st kiitis koostööd ja lõpptulemust, märkides et kõik projektietapid viidi läbi tähelepanelikkuse ja reageerimisvõimega. Veebisait loodi mitmekeelsuse vajadusi silmas pidades ja kliendisuhte parandamiseks.
Kohandatud taotlusi, nagu kalkulaatori loogika, lokaliseeritud sisu ja graafiline kujundus, käsitleti sujuvalt. Üleandmine hõlmas täielikku testi, administreerimispaneeli koolitust ja serveri rakendamist.
Lõpliku tagasiside oli positiivne - kõik vormid toimivad korrektselt, struktuur on selge ja sait vastab ärilistele eesmärkidele.
Aleksandr, Switch Electric OÜ
Elektrotehnika tööstus
Eesti
Projekti käigus olid Aleksandr ja Switch Electricu meeskond väga koostööaldis, andes üksikasjalikku tagasisidet ja osaledes igas planeerimis- ja arendusetapis. Klient rõhutas paindliku andmete integreerimise ja mitmekeelse kasutajaliidese tähtsust.
Tulemuseks on stabiilne ja skaleeritav B2B platvorm, mis on kohandatud tööstus- ja ehitussektori klientidele. 2410 regulaarsed uuendused, selged liidesed ja kohandatavus pälvisid positiivse hinnangu, kinnitades koostöö väärtuslikkust.
Maksims, LV Systems SIA
E-kaubandus / veebiarendus
Läti
Aitäh uuenduste eest, nüüd on sait selge ja äratuntav. Struktuur on muutunud palju intuitiivsemaks ja tagapoolne osa on hallatav.
Oleme edukalt ette valmistanud Exceli failid ja saame nüüd alustada tootegruppide importimisega. Hindame projekti etappide paindlikkust ja pakutud koolitust.
Üldiselt oleme koostöö ja tulemusega väga rahul.
Saa kohene hinnapakkumine AI-ga
Laadi üles või kirjelda oma vajadusi ja saa projekti maksumuse hinnang sekunditega – kiire, täpne ja AI-põhine.