Veebilahendused
toidutarvikute tarnijatele
Aitame toidutarvikute tarnijatel ja tootjatel sujuvamaks muuta oma tegevust võimsate ja kohandatud veebilahendustega.
Põhineb viimase 100+ arvustuse põhjal

Kuidas IT-lahendused saavad tõhustada toidutarvikute tarneid:
Ärinõudmiste haldamine nõuab tõhusaid tööriistu ja sujuvaid protsesse, et tagada tootlikkus ja kasv.
B2B-süsteemid toidutarvikute tarnijatele:
Toidutarvikute tarneid käsitsi või vananenud süsteemidega hallates tekivad ebaefektiivsused, vead ja kaotatud võimalused.
Probleemid nagu killustatud süsteemid ja reaalajas andmete puudumine võivad takistada kasvu ja tulusust.
Need probleemid saab ületada spetsialiseeritud B2B veebilahendustega, mis on kohandatud toidutarvikute tööstusele.
Tootekataloogide veebisait
Dünaamiline veebikataloog, mis võimaldab toidutarnijatel oma tooteid, toitumisalaseid üksikasju ja spetsifikatsioone klientidele tutvustada.
- Interaktiivsed tootelistid
- Kohene toitumisalane teave
- Allalaaditavad tootespetsifikatsioonide lehed
- Mitme keele tugi
Kohandatud ERP-süsteem
Täpsem ERP-süsteem, mis on kohandatud kõikide äriprotsesside sujuvamaks muutmiseks alates hankimisest kuni tootmise ja turustuseni toidutarnijatele.
- Üks keskkond kõikidele operatsioonidele
- Reaalajas andmed ja analüüs
- Automatiseeritud hankimisprotsessid
- Tõhustatud vastavusjälgimine
B2B CRM-platvorm
Spetsiaalne CRM-platvorm, mille eesmärk on hallata B2B-klientidega suhteid, parandada suhtlust ja säilitada üksikasjalikke kliendiandmeid.
- Keskne kliendisuhtluste ajalugu
- Automatiseeritud meeldetuletused ja järeltegevused
- Tõhustatud juhtide ning võimaluste haldamine
- Kohandatud aruanded ja analüüs

Näide pildist themeforest.net lehelt, „Eatsy“, disaininud BoldThemes
Veebiplatvormid toidutarvikute tarnijatele
Toidutarnijad seisavad sageli silmitsi vananenud veebisaitide ja staatiliste kataloogidega, mis ei vasta kaasaegsete tööstusharude vajadustele.
Need probleemid põhjustavad kadunud müügivõimalusi ja ebatõhusat suhtlemist klientidega.
Kohandatud veebilahenduste rakendamine aitab neid probleeme lahendada.
-
Tootekataloogide veebisait
Interaktiivne veebikataloog, mis võimaldab toidutarnijatel oma tooteid, omadusi ja toitumisteavet esitleda.
-
B2B klientide portaal
Turvaline portaali, kus tarnijad saavad pakkuda oma äriklientidele isikupärastatud hindu ja iseteeninduse tellimisvõimalusi.
-
Tööstuse spetsiifiline turuplats
Turulava platvorm, mis ühendab tarnijaid edasimüüjate ja jaemüüjatega eesmärgiga sujuvamaks muuta toiduainete hangete protsessi.
-
Veebi hinnapakkumise tööriistad
Veebipõhine tööriist, mis võimaldab potentsiaalsetel klientidel kiiresti ja tõhusalt pakkumisi saada ja tellimusi vormistada.
Toidutarvikute tööstuse digitaalne ümberkujundamine:
Toidutarvikute tarnijad sõltuvad sageli vananenud tööriistadest, nagu tabelarvutusprogrammid ja paberkataloogid, mis toob kaasa ebaefektiivsuse ja organiseerimatuse.
Neid probleeme saab tõhusalt lahendada, kui kasutada innovaatilisi digitaalseid lahendusi.
Käsitsi inventuuri jälgimine
Varusid hallatakse tabelarvutitega, mis tihti viib vigade ja aegunud teabeni.
Reaalajas varude haldus
Võimaldab kohest nähtavust varude tasemele ja asukohtadele, parandades täpsust ja efektiivsust.
Tootkataloogid PDF-is
Kliendid peavad sirvima staatilisi PDF-sid, mis vajavad käsitsi värskendusi ja täiendavate detailide küsimist.
Interaktiivne tootekataloog
Pakkuge reaalajas tooteandmeid, tehnilisi üksikasju ja värskendusi, et parandada klienditeenindust.
Tellimuste haldamine e-posti teel
Tellimusi töödeldakse käsitsi e-kirjade teel, põhjustades viivitusi ja võimalikke vigu.
Veebipõhine tellimisportaal
Võimaldab iseteeninduse tellimusi koos jälgimise ja oleku värskendustega sujuvamateks tehinguteks.
Hinnakujundus tabelarvutiste kaudu
Hind jagatakse klientidega e-posti tabelarvutuste kaudu, kalduvus vigadele.
B2B CRM reaalajas hinnakujundusega
Pakkuda isikupärastatud kontosid koos reaalajas hinna ja reklaamide uuendustega.
Teenuse päringud telefoni teel
Kliendid tuginevad telefonikõnedele hooldus (teeninduse) päringute esitamisel, puudub sujuvam protsess.
Teenuste haldamise portaal
Võimaldab teenuse päringute veebipõhist broneerimist ja jälgimist, et parendada teenuste haldamist.
Killustatud kliendiandmed
Kliendiinfo on hajutatud erinevates tabelites ja erinevates tarkvarasüsteemides.
Keskne CRM-süsteem
Pakkuge ühtne veebipõhine CRM, mis hallatab klientide ajalugu ja suhtlemist tõhusalt.
Kuidas need lahendused maksavad?
Iga projekt on ainulaadne ja me kohandame iga lahendust vastavalt teie konkreetsetele äri eesmärkidele. Allpool on hinnangulised hinnatasemed, et aidata teil mõista, mida oodata erinevatel keerukuse tasemetel.
B2B-süsteemid
Kujundame ja rakendame tugevaid B2B-süsteeme, et parandada tegevust, lihtsustada protsesse ja suurendada suhtlust toiduainete tarneahelas.
-
Teenused
- CRM-süsteemid
- B2B kliendiportaal
- ERP-süsteemid
- Tellige haldamise süsteemid
- Tootehalduse süsteemid
- Varude haldamine
- Tööprotsessi automatiseerimine
-
Pikendatud garantii
-
Umbes €150 - €500 / kuus – Hõlmab VPS hostingut, prioriteetset tuge ja fataal- ning loogiliste vigade (nt katkised vood, arvutusvead, süsteemi krahhid) taastamist.
-
Veebiarendus
Loodame kaasahaaravaid ja funktsionaalseid veebiplatvorme, mis esitlevad tooteid, lihtsustavad kliendisuhtlust ja avavad toidutarvikute tarnijatele uusi digitaalseid tuluvooge.
-
Teenused
- Tootekataloogide veebisaidid
- E-kaubanduse veebisaidid
- Avalikud kataloogid
- Veebi hinnapakkumise tööriistad
- Veebikonfiguraatorid
- Edasimüüja asukoha veebilehed
- Tellimuste haldamise portaalid
-
Pikendatud garantii
-
Umbes €50 - €250 / kuus – Hõlmab VPS hostingut, prioriteetset tuge ja fataalsete, loogiliste ja põhiveaprobleemide kõrvaldamist, samuti vormide käitumise ja paigutuse parandusi.
-
AI rakendamine
Integreerime AI-tehnoloogiat, et parandada klienditeenindust, automatiseerida tegevusi ja pakkuda toidutarvikute tarnijatele andmepõhise otsustamise väärtuslikku teavet.
-
Teenused
- GPT-toega vestlusrobotid
- AI-põhine müük
- Küsi oma CRM-ilt
- AI dokumendid
- AI-toega nägemus
- AI e-kaubandus
- AI lokaliseerimine
-
Pikendatud garantii
-
Umbes €150 - €350 / kuus – Täielik katvus koos VPS hostinguga, prioriteetse toe, kõik tüüpi fataal-, loogiliste, põhivormide ja paigutusprobleemidega, lisaks müüja/API asendamine, kui välised integratsioonid muutuvad ebastabiilseks või aeguvad.
-
Milliseid toiminguid saab automatiseerida toidutarnekeskkonnas?
Alates inventari haldamisest ja ERP integratsioonidest kuni CRM optimeerimise ja mitmekeelse toeni – meie lahendused on kohandatud reaalsete operatiivsete väljakutsete lahendamiseks ja keerukate B2B-protsesside sujuvamaks muutmiseks.
B2B-süsteemid
B2B-süsteemide rakendamine suurendab ettevõtte efektiivsust, ühitades tegevusi ja automatiseerides rutiinseid ülesandeid.
Veebiarendus
Kaasaegsed veebiplatvormid võimestavad toidutarnekeskkonna tarnijaid parandama kliendikogemust ja optimeerima veebis kohalolekut.
AI rakendamine
AI-tööriistade kaasamine kiirendab otsuste tegemist ja pakub aruka protsessi automatiseerimist toidu tarnekeskkonnas.
Arenduse tähtaeg vastavalt kindlale hinnale:
Enne arenduse alustamist teeme selge pakkumise lõplike kulude ja tarneaja kohta. Järgmises etapis koostame detailse ülesande, mis kirjeldab struktuuri ja funktsionaalsust. See dokumenteeritakse ja kinnistatakse BIYRO süsteemis.
Saate täielikult funktsionaalse veebisaidi koos täisfunktsionaalse kontrollpaneeliga ning ilma müüjaluku takistusteta. Me garanteerime kohaletoimetamise kokkulepitud aja jooksul - või tagastame teie raha.
Kiire käivitamine
Tööde kiire alustamine ilma pika ootamiseta - 4 päeva jooksul.
Hind ja tingimused
Fikseerime hinna ja kinnitame tingimused projekti esimeses etapis.
Teostamine
Toote valmimine vastavalt eesmärkidele - 4-12 nädalaga.
Depoonetehing
Töötame BIYROs läbi kõigi vajalike dokumentidega.
Vastused levinud küsimustele:
Kas teil on veel küsimusi? Siin on vastused meie protsessi, hinnakujunduse ja platvormi kohta esitatud enim küsitud küsimustele.
Koostöö meiega
Kasutame BIYRO projektihaldusplatvormil kvotasüsteemi. Iga verstaposti jaoks antakse teile mitmeid kvoote — mida saab kasutada projektis tasuta muudatuste tegemiseks. See võimaldab paindlikkust ilma lisakuludeta. Võite küsida muudatusi kohe pärast verstaposti täitmist.
Soovitame töötada BIYRO projektihaldussüsteemi kaudu, mis loob automaatselt lepingud ja lisab turvalisuse kihi. Projekt jagatakse verstapostideks, mille jaoks lepitakse kokku makse- ja õiendi tingimustes. Maksete sammud võivad olla 20%, 50% või 100% kogu eelarvest. Teie vahendid hoitakse BIYROs ja vabastatakse ainult pärast teie kinnitust. Kui me eirame tähtaegu või ei suuda neid täita, saate taotleda tagasimakset otseselt.
See pole probleem. Koostame teie projekti kontseptsiooni põhjal tehnilise ülesande, enne kui alustame arendust.
Garantiiperioodil parandame meie arendatud vead või probleemid tasuta. Pakume ka pikendatud garantiikatet maksustatud igakuise teenusena. Hinnakujundus lepitakse kokku individuaalselt projekti järgi.
BIYRO on meie projektihaldusplatvorm turvaliste arendustehingute jaoks. See loob automaatselt lepingud, turvaliselt hoiustab makseid ja vabastab vahendid alles pärast teie kinnitust. Kui teie projekt on valmis alustama, saate platvormile e-kirjaga kutse.
Pakume pidevaid toetuspakette vastavalt teie vajadustele, sealhulgas hooldust, uuendusi ja täiendatud funktsioone. Meie meeskond tagab, et teie portaal jääb ajakohaseks ja jätkab vastama teie ettevõtte vajadustele.
Arendamise küsimused
Jah, me püüame meie lahendusi integreerida teie praeguste tarkvarasüsteemidega. See tagab sujuva tegevuse ja minimeerib katkestusi.
Rakendame tööstusstandardeid järgivaid turvaprotokolle, et hoida teie andmed turvaliselt. Meie lahenduste hulka kuulub turvaline majutus ja regulaarne haavatavuse hindamine.
Meie lahendused on mõeldud skaleeritavuse poolest. Tagame, et need suudavad toime tulla suurenenud andmete ja kasutajate mahuga, kui teie ettevõte kasvab.
Pakume kohandatavat adminpaneeli, mis vastab teie operatiivvajadustele. See võimaldab teil hõlpsasti hallata kasutajaid, seada õigusi ja kasutada aruandeid.
Jah, meie meeskond võib aidata keerukate toodete andmete organiseerimisel ja struktureerimisel. Keskendume intuitiivse kasutajaliidese loomisele, et muuta andmete haldamine lihtsamaks.
Keskendume intuitiivsete ja lihtsate liideste loomisele. Pakume koolitusi, et teie meeskond uue süsteemiga mugavalt harjuks.
Meie lahendused on juba algusest peale loodud mitmekeelse toega. Võime aidata teil uutesse piirkondadesse laieneda ilma suuremate süsteemide ümberehitusteta.
Klientide tagasiside:
Tutvu, mida meie kliendid räägivad oma kogemustest meiega töötamisel. Siin on mõned meie viimased arvustused ja tagasiside.
Andrew, URB
Veekaevude puurimine
Läti
Andrew URB-st kiitis koostööd ja lõpptulemust, märkides et kõik projektietapid viidi läbi tähelepanelikkuse ja reageerimisvõimega. Veebisait loodi mitmekeelsuse vajadusi silmas pidades ja kliendisuhte parandamiseks.
Kohandatud taotlusi, nagu kalkulaatori loogika, lokaliseeritud sisu ja graafiline kujundus, käsitleti sujuvalt. Üleandmine hõlmas täielikku testi, administreerimispaneeli koolitust ja serveri rakendamist.
Lõpliku tagasiside oli positiivne - kõik vormid toimivad korrektselt, struktuur on selge ja sait vastab ärilistele eesmärkidele.
Aleksandr, Switch Electric OÜ
Elektrotehnika tööstus
Eesti
Projekti käigus olid Aleksandr ja Switch Electricu meeskond väga koostööaldis, andes üksikasjalikku tagasisidet ja osaledes igas planeerimis- ja arendusetapis. Klient rõhutas paindliku andmete integreerimise ja mitmekeelse kasutajaliidese tähtsust.
Tulemuseks on stabiilne ja skaleeritav B2B platvorm, mis on kohandatud tööstus- ja ehitussektori klientidele. 2410 regulaarsed uuendused, selged liidesed ja kohandatavus pälvisid positiivse hinnangu, kinnitades koostöö väärtuslikkust.
Maksims, LV Systems SIA
E-kaubandus / veebiarendus
Läti
Aitäh uuenduste eest, nüüd on sait selge ja äratuntav. Struktuur on muutunud palju intuitiivsemaks ja tagapoolne osa on hallatav.
Oleme edukalt ette valmistanud Exceli failid ja saame nüüd alustada tootegruppide importimisega. Hindame projekti etappide paindlikkust ja pakutud koolitust.
Üldiselt oleme koostöö ja tulemusega väga rahul.
Saa kohene hinnapakkumine AI-ga
Laadi üles või kirjelda oma vajadusi ja saa projekti maksumuse hinnang sekunditega – kiire, täpne ja AI-põhine.