Veebilahendused
toidu- ja joogikohtadele
Aitame toidu- ja joogikohtadel parandada tegevusi ja kliendisuhteid spetsialiseeritud veebi tööriistade abil.
Põhineb viimase 100+ arvustuse põhjal

Kuidas IT lahendused võivad parandada toidu- ja joogisektorit:
Edukas juhtimine nõuab mitmekesiste pakkumiste ja kasvavate kliendivajaduste käsitlemist, mis on oluline tegevuse tõhustamiseks.
B2B süsteemid toidu- ja joogikohtadele:
Manuaalselt broneeringute, ürituste ja lojaalsuse haldamine võib viia ebatõhususe ja kaotatud võimalusteni.
Neid probleeme saab lahendada kohandatud veebi lahendustega, mis optimeerivad tegevusi ja suurendavad kliendi kaasatust.
Broneerimissüsteem
Digitaalne tööriist broneeringute tõhusaks haldamiseks ja topeltbroneeringute vältimiseks.
- Reaalajas saadavuse uuendused
- Automaatne broneeringute kinnitus
- Kliendi andmete ja eelistuste jälgimine
Ürituste reklaamimise platvorm
Veebiplatvorm, et sujuvamaks muuta ürituste reklaamimist ja haldamist toidu- ja joogikohtades.
- Sihtgrupi kaasamine
- Keskne ürituste kalender
- Automatiseeritud teavitused ja meeldetuletused
Lojaalsuse ja preemiate programm
Süsteem, mis parandab klientide lojaalsust preemiate punktide ja eksklusiivsete pakkumiste kaudu.
- Kohandatavad preemiate skeemid
- Integreeritud klientide tagasiside
- Lojaalsuse analüütika

Näide pildist saidilt themeforest.net, „Agraria“, kujundatud Edge-Themes poolt
Veebiplatvormid toidu- ja joogikohtadele
Ettevõtetel puudub sageli digitaalne esindatus, kasutades aegunud või olematuid veebiplatvorme.
See tekitab probleeme broneeringute haldamises, menüüde kuvamises ja klientide kaasamises.
Neid probleeme saab lahendada kohandatud veebilehtede arendamise lahendustega.
-
Kohandatud veebileht
Ainulaadne veebipresentatsioon, mis peegeldab koha brändi ja pakkumisi, parandades klientide meelitamist.
-
Kliendi portaal
Turvaline veebiruum, kus kliendid saavad broneeringuid hallata, eripakkumisi vaadata ja kohaga otse suhelda.
-
B2B turg
Digitaalne platvorm, mis ühendab tarnijaid ja kohti, lihtsustades hankemenetlusi ja pakkudes uusi partnerlusvõimalusi.
-
Veebihindade tööriist
Lihtne lahendus, mis pakub vahetuid hinnapakkumisi ürituste ja grupibroneeringute jaoks, lihtsustades hindamist nii klientidele kui ka töötajatele.
Toidu- ja joogikohtade digitaliseerimine:
Paljud toidu- ja joogikohad tuginevad aegunud meetoditele, mis põhjustavad ebatõhusust ja piiratud nähtavust.
Neid probleeme saab lahendada uuenduslike digitaalsete lahenduste abil.
Manuaalsed broneeringud
Broneeringute haldamine telefonikõnede või märkmete kaudu, mis viib vigade ja topeltbroneeringuteni.
Broneerimissüsteem
Lihtsustab broneerimisprotsessi veebihalduse abil ja vähendab vigu.
Paberist menüüd
Staatilised trükitud menüüd, mida tuleb levitada ja mida puuduvad uuendused.
Menüüd veebis
Interaktiivsed digitaalsed menüüd reaalajas uuendustega ja personaliseerimisega.
Lojaalsuskaardid
Füüsilised lojaalsuskaardid, mis on kergesti kadunud ja raskesti jälgitavad.
Lojaalsusprogramm
Digitaalsed lojaalsusprogrammid suurendavad kaasatust ja parandavad jälgimist.
Ürituste plakatid
Reklaamitakse üritusi füüsiliste plakatitega, piiratud ulatusega.
Ürituste reklaamimise tööriistad
Digitaalplatvormid parandavad nähtavust ja laiendavad sihtrühma ulatust.
Kinkekaardi sertifikaadid
Paberil kinkekaardid, mis on raskesti hallatavad ja kergesti kaduma minevad.
Kinkekaartide süsteemid
Digitaalsed kinkekaardid pakuvad lihtsat jälgimist ja turvalisi tehinguviise.
Tabelarvutusvarude haldus
Varusid hallatakse tabelarvutites, põhjustades vigu ja puudub reaalajas ülevaade.
POS integratsioon
Reaalajas varude haldamine, mis on integreeritud POS-süsteemidega täpsuse jaoks.
E-posti uudiskirjad
Perioodilised e-posti reklaamid, millel on piiratud personaliseerimine ja kaasamine.
Kliendiprotal
Kohandatud reklaamkempaaniad ja personaliseerimine integreeritud platvormide kaudu.
Kui palju need lahendused maksavad?
Iga projekt on ainulaadne ning kohandame iga lahenduse teie konkreetsetele ärieesmärkidele vastavaks. Allpool on hinnangulised hinnatasemed, mis aitavad teil mõista, mida erinevatel keerukusastmetel oodata.
B2B süsteemid
Loome terviklikke süsteeme, et tõhustada tegevusi, suurendada suhtlust ja optimeerida koha protsesse.
-
Teenused
- CRM süsteemid
- B2B kliendiportaal
- Tellimuste haldamise süsteemid
- Varude haldamine
- Töövoo automatiseerimine
-
Pikendatud garantii
-
Umbes €150 - €500 / kuus – Hõlmab VPS hostingut, prioriteetset tuge ja fataal- ning loogiliste vigade (nt katkised vood, arvutusvead, süsteemi krahhid) taastamist.
-
Veebiarendus
Loome kaasahaaravaid veebiplatvorme, et suurendada suhtlust, esitleda pakkumisi ja võimaldada digitaalset tulu.
-
Teenused
- Veebilehed
- E-kaubanduse veebilehed
- Avalikud kataloogid
- Veebipõhised kalkulaatorid
- Veebipõhised konfiguraatorid
-
Pikendatud garantii
-
Umbes €50 - €250 / kuus – Hõlmab VPS hostingut, prioriteetset tuge ja fataalsete, loogiliste ja põhiveaprobleemide kõrvaldamist, samuti vormide käitumise ja paigutuse parandusi.
-
AI rakendamine
Integreerime AI tehnoloogiaid, et automatiseerida ülesandeid, parandada teenuseid ja avada uusi operatiivseid tõhususi.
-
Teenused
- GPT-põhised vestlusrobotid
- Küsige oma CRM-ist
- AI dokumendid
- AI juhitud müük
- AI lokaliseerimine
-
Pikendatud garantii
-
Umbes €150 - €350 / kuus – Täielik katvus koos VPS hostinguga, prioriteetse toe, kõik tüüpi fataal-, loogiliste, põhivormide ja paigutusprobleemidega, lisaks müüja/API asendamine, kui välised integratsioonid muutuvad ebastabiilseks või aeguvad.
-
Kuidas automatiseerida toidu- ja joogikohtade tegevusi?
Alates digitaalsete broneerimissüsteemide ja lojaalsusprogrammide kuni veebimenüüde ja POS integratsioonide lahendused on kohandatud tõeliste tegevuslike probleemide lahendamiseks ja keerukate B2B protsesside lihtsustamiseks.
B2B süsteemid
Rakendage süsteeme suhtluse tõhustamiseks ja tegevuste tõhustamiseks.
Veebiarendus
Loo kaasavaid veebiplatvorme, et parandada kliendisuhtlust ja esitlust.
AI rakendamine
Kasutage AI-d, et automatiseerida ülesandeid ja isikupärastada kogemusi, tõstes operatiivset tõhusust.
Arenduse tähtaeg vastavalt kindlale hinnale:
Enne arenduse alustamist teeme selge pakkumise lõplike kulude ja tarneaja kohta. Järgmises etapis koostame detailse ülesande, mis kirjeldab struktuuri ja funktsionaalsust. See dokumenteeritakse ja kinnistatakse BIYRO süsteemis.
Saate täielikult funktsionaalse veebisaidi koos täisfunktsionaalse kontrollpaneeliga ning ilma müüjaluku takistusteta. Me garanteerime kohaletoimetamise kokkulepitud aja jooksul - või tagastame teie raha.
Kiire käivitamine
Tööde kiire alustamine ilma pika ootamiseta - 4 päeva jooksul.
Hind ja tingimused
Fikseerime hinna ja kinnitame tingimused projekti esimeses etapis.
Teostamine
Toote valmimine vastavalt eesmärkidele - 4-12 nädalaga.
Depoonetehing
Töötame BIYROs läbi kõigi vajalike dokumentidega.
Vastused levinud küsimustele:
Kas teil on veel küsimusi? Siin on vastused meie protsessi, hinnakujunduse ja platvormi kohta esitatud enim küsitud küsimustele.
Koostöö meiega
Kasutame BIYRO projektihaldusplatvormil kvotasüsteemi. Iga verstaposti jaoks antakse teile mitmeid kvoote — mida saab kasutada projektis tasuta muudatuste tegemiseks. See võimaldab paindlikkust ilma lisakuludeta. Võite küsida muudatusi kohe pärast verstaposti täitmist.
Soovitame töötada BIYRO projektihaldussüsteemi kaudu, mis loob automaatselt lepingud ja lisab turvalisuse kihi. Projekt jagatakse verstapostideks, mille jaoks lepitakse kokku makse- ja õiendi tingimustes. Maksete sammud võivad olla 20%, 50% või 100% kogu eelarvest. Teie vahendid hoitakse BIYROs ja vabastatakse ainult pärast teie kinnitust. Kui me eirame tähtaegu või ei suuda neid täita, saate taotleda tagasimakset otseselt.
See pole probleem. Koostame teie projekti kontseptsiooni põhjal tehnilise ülesande, enne kui alustame arendust.
Garantiiperioodil parandame meie arendatud vead või probleemid tasuta. Pakume ka pikendatud garantiikatet maksustatud igakuise teenusena. Hinnakujundus lepitakse kokku individuaalselt projekti järgi.
BIYRO on meie projektihaldusplatvorm turvaliste arendustehingute jaoks. See loob automaatselt lepingud, turvaliselt hoiustab makseid ja vabastab vahendid alles pärast teie kinnitust. Kui teie projekt on valmis alustama, saate platvormile e-kirjaga kutse.
Pakume pidevaid toetuspakette vastavalt teie vajadustele, sealhulgas hooldust, uuendusi ja täiendatud funktsioone. Meie meeskond tagab, et teie portaal jääb ajakohaseks ja jätkab vastama teie ettevõtte vajadustele.
Arendamise küsimused
Meie meeskond hindab ühilduvust olemasolevate POS lahendustega. Me pingutame, et integreerimine oleks võimalikult sujuv.
Veebimenüüd on täielikult kohandatavad, et kajastada teie brändi. Saame arvesse võtta teie spetsiifilisi kujundus- ja sisuvajadusi.
Jah, süsteem on loodud kinkekaarditehingutega, et tagada turvalised ja sujuvad toimingud. Me tagame kinkekaardimüügi turvalise ja sujuva toimimise.
Broneerimissüsteem on laienev mitmetele kohtadele. See pakub tsentraliseeritud haldust ja aruandlust.
Püüame lojaalsusprogramme integreerida olemasolevasse digitaalsesse taristusse. See aitab parandada kliendi kaasamist ilma suuremate katkestusteta.
Me eelistame andmete kaitset vastavalt tööstusharu standarditele. Meie süsteemid on ehitatud vastavuse ja turvalisuse fookusega.
Platvorm pakub kasutajasõbralikke liideseid ürituste uuenduste jaoks. Igapäevaseks haldamiseks ei ole vaja erilisi tehnilisi oskusi.
Klientide tagasiside:
Tutvu, mida meie kliendid räägivad oma kogemustest meiega töötamisel. Siin on mõned meie viimased arvustused ja tagasiside.
Andrew, URB
Veekaevude puurimine
Läti
Andrew URB-st kiitis koostööd ja lõpptulemust, märkides et kõik projektietapid viidi läbi tähelepanelikkuse ja reageerimisvõimega. Veebisait loodi mitmekeelsuse vajadusi silmas pidades ja kliendisuhte parandamiseks.
Kohandatud taotlusi, nagu kalkulaatori loogika, lokaliseeritud sisu ja graafiline kujundus, käsitleti sujuvalt. Üleandmine hõlmas täielikku testi, administreerimispaneeli koolitust ja serveri rakendamist.
Lõpliku tagasiside oli positiivne - kõik vormid toimivad korrektselt, struktuur on selge ja sait vastab ärilistele eesmärkidele.
Aleksandr, Switch Electric OÜ
Elektrotehnika tööstus
Eesti
Projekti käigus olid Aleksandr ja Switch Electricu meeskond väga koostööaldis, andes üksikasjalikku tagasisidet ja osaledes igas planeerimis- ja arendusetapis. Klient rõhutas paindliku andmete integreerimise ja mitmekeelse kasutajaliidese tähtsust.
Tulemuseks on stabiilne ja skaleeritav B2B platvorm, mis on kohandatud tööstus- ja ehitussektori klientidele. 2410 regulaarsed uuendused, selged liidesed ja kohandatavus pälvisid positiivse hinnangu, kinnitades koostöö väärtuslikkust.
Maksims, LV Systems SIA
E-kaubandus / veebiarendus
Läti
Aitäh uuenduste eest, nüüd on sait selge ja äratuntav. Struktuur on muutunud palju intuitiivsemaks ja tagapoolne osa on hallatav.
Oleme edukalt ette valmistanud Exceli failid ja saame nüüd alustada tootegruppide importimisega. Hindame projekti etappide paindlikkust ja pakutud koolitust.
Üldiselt oleme koostöö ja tulemusega väga rahul.
Saa kohene hinnapakkumine AI-ga
Laadi üles või kirjelda oma vajadusi ja saa projekti maksumuse hinnang sekunditega – kiire, täpne ja AI-põhine.