Veebilahendused
toidu- ja joogiäridele
Aitame toidu- ja joogiäridele veebilahendustega tõhustada klientide suhet ja tegevuste kiirust.
Põhineb viimase 100+ arvustuse põhjal

Kuidas IT-lahendused saavad toidu- ja joogiäri toetada:
Tänapäeva tarbijaturul tegutsemine nõuab kõrgete ootuste ja mitmekesiste toodete tõhusat haldamist.
B2B süsteemid toidu- ja joogiärile:
Manuaalne tellimuste töötlemine ja killustatud süsteemid on levinud probleemid.
Need probleemid põhjustavad ebaefektiivsust, varude lahknevusi ja klientide rahulolematust.
B2B veebilahenduste rakendamine võib neid probleeme tõhusalt lahendada.
Veebipõhine tellimisplatvorm
Süsteem, mis võimaldab ettevõtetel oma tellimusprotsesse digitaalses vormis hallata ja sujuvamaks muuta.
- Reaalajas tellimuste jälgimine
- Automatiseeritud tellimuste kinnitus
- Suurtellimuste võimalused
- Isikupärastatud kliendikogemused
Varude haldamise süsteem
Digilahendus varude tasemete jälgimiseks ja haldamiseks, vältimaks üle- või alavarustamist.
- Reaalajas varude taseme uuendused
- Automatiseeritud uuestitellimise teavitused
- Terviklik toodete jälgimine
- Integreeritud tarnija haldamine
Tellijate arveldustööriistad
Platvorm kordustellimuste ja -arvelduste haldamiseks otse tarbijatele suunatud teenuste puhul.
- Automatiseeritud arveldusprotsessid
- Kohandatavad tellimiskavad
- Turvaline makseprotsess
- Kliendikonto haldamine

Näidisfoto saidilt themeforest.net, "WoodMart", disainitud xtemos poolt
Veebiplatvormid toidu- ja joogiäridele
Paljud toidu- ja joogikauplejad vaevlevad vananenud veebilehtedega, mis muudavad toodete tõhusa esitamise raskeks.
Need piirangud takistavad klientide kaasamist ja müügi kasvu digitaalses esmases turul.
Kohandatud veebiplatvormid võivad neid küsimusi lahendada, parandades kasutuskogemust ja võimaldades tõhusaid müügiprotsesse.
-
Tootekataloogi veebileht
Veebiväljapanek toodete kohta, kus kliendid saavad hõlpsasti sirvida, vaadata spetsifikatsioone ja teha teadlikke otsuseid.
-
Veebipõhine hinnatööriist
Tööriist, mis lubab klientidel oma tellimusi konfigureerida ja saada koheseid hinnaprognoose, suurendades läbipaistvust ja usaldust.
-
B2B kliendiportaal
Pühendatud platvorm äriklientidele, et saada juurdepääsu hindadele, teha suuri tellimusi ja hallata oma ostuajalugu tõhusalt.
-
Kohaliku SEO optimeeritud leht
Veebileht, mis on kohandatud kohaliku nähtavuse parandamiseks, aidates ligimeelitada rohkem jalakäijaid ja veebitellimusi.
Toidu- ja joogitööstuse digitaalne ümberkujundamine:
Paljud toidu- ja joogiettevõtted toetuvad vananenud tööriistadele nagu tabeltöötlused ja käsiprotsessid, mis toovad kaasa ebatõhususe ja vead.
Kaasaegsed digitaalsed lahendused saavad neid probleeme lahendada, lihtsustades tegevust ja parandades ettevõtte tulemuslikkust.
Manuaalne varude jälgimine
Varude tasemeid jälgitakse tabeltöötlust kasutades, tekitades sageli viivitusi ja ebatäpsusi.
Reaalajas varude süsteem
Automatiseeritud jälgimine täpseks ja ajakohaseks varude haldamiseks.
E-kirjal põhinev tellimuste haldamine
Tellimusi tehakse ja jälgitakse e-posti teel, mis võib põhjustada kadunud suhtlust ja vigu.
Veebipõhine tellimissüsteem
Süsteem tellimuste tõhusaks ja vähesevealiseks haldamiseks.
Tabeltöötlusel põhinev arveldamine
Tellimuste arveldamist hallatakse tabeltöötlust kasutades, muutes selle vigadele vastuvõtlikuks ja töömahukaks.
Tellijate arveldusvahendid
Automatiseerib arveldusprotsessid, et vähendada vigu ja säästa aega.
Detsentraliseeritud kliendiandmed
Kliendiinfo on laialijaotatud erinevate platvormide vahel nagu e-kirjad ja märkmed.
Keskne CRM-süsteem
Ühendatud andmebaas kliendisuhete ja -koostöö tõhusaks haldamiseks.
Offline poe kohalolek
Kohalikud poed toetuvad tugevalt jalakäijaliiklusele, ilma optimeeritud veebinähtavuseta.
Kohalikud SEO strateegiad
Veebi kohaloleku parendamine, et tõhusalt rohkem kohalikke kliente meelitada.
Füüsilised kassade registreerijad
Sularaha- ja kaardimaksed töödeldakse käsitsi, kasutades traditsioonilisi kassade registreerijaid.
Kassasüsteemide integreerimine
Modernsed kassa süsteemid, mis lihtsustavad tehinguid ja andmete haldamist.
Killustunud tarne jälgimine
Tarne olekud uuendatakse käsitsi, mis põhjustab sageli kliendirahulolematust.
Tarne integreerimine
Reaalajas jälgimine parema kliendisuhtluse ja -rahulolu tagamiseks.
Kui palju need lahendused maksavad?
Iga projekt on ainulaadne ning me kohandame iga lahenduse vastavalt teie konkreetsetele äri eesmärkidele. Allpool on ligikaudsed hinnatasemed, mis aitavad teil mõista, mida erinevatel keerukusastmetel oodata.
B2B süsteemid
Tarnime integreeritud B2B-süsteeme, mis on mõeldud operatiivse tõhususe suurendamiseks ja sisemiste protsesside lihtsustamiseks toidu- ja joogiärides.
-
Teenused
- CRM-süsteemid
- B2B kliendiportaal
- Tellimuste haldamise süsteemid
- Tootehalduse süsteemid
- Varude haldamine
- Tarnijate haldamise süsteemid
- Töövoogude automatiseerimine
-
Pikendatud garantii
-
Umbes €150 - €500 / kuus – Hõlmab VPS hostingut, prioriteetset tuge ja fataal- ning loogiliste vigade (nt katkised vood, arvutusvead, süsteemi krahhid) taastamist.
-
Veebiarendus
Loome kohandatud veebiplatvorme, et parandada klientidevahelist suhtlust ja hõlbustada müüki toidu- ja joogimüüjatele.
-
Teenused
- E-poe veebisaidid
- Avalikud kataloogid
- Veebipõhised kalkulaatorid
- Veebipõhised konfiguraatorid
- Digitaalsed menüüd
- Broneerimissüsteemid
- Kliendilojaalsuse platvormid
-
Pikendatud garantii
-
Umbes €50 - €250 / kuus – Hõlmab VPS hostingut, prioriteetset tuge ja fataalsete, loogiliste ja põhiveaprobleemide kõrvaldamist, samuti vormide käitumise ja paigutuse parandusi.
-
Tehisintellekti rakendamine
Meie tehisintellekti lahendused aitavad optimeerida äritegevusi, parandades klientidega suhtlemist ja andmepõhist otsustamist toidu- ja joogiettevõtetele.
-
Teenused
- GPT-põhised vestlusrobotid
- Küsi oma CRM-lt
- Tehisintellektiga juhitud müük
- Tehisintellekti e-kaubandus
- Tehisintellekti lokaliseerimine
- Tehisintellektiga nägemine
- Tehisintellekti hääl
-
Pikendatud garantii
-
Umbes €150 - €350 / kuus – Täielik katvus koos VPS hostinguga, prioriteetse toe, kõik tüüpi fataal-, loogiliste, põhivormide ja paigutusprobleemidega, lisaks müüja/API asendamine, kui välised integratsioonid muutuvad ebastabiilseks või aeguvad.
-
Milliseid tegevusi saab automatiseerida toidu- ja joogitööstuses?
Alates veebitellimissüsteemidest ja kassade integreerimisest kuni varude haldamiseni ja tarne lahendusteni - loome süsteeme, et lahendada põhilisi tegevusprobleeme ja parandada B2B protsesse.
B2B süsteemid
B2B-süsteemide rakendamine tõstab ettevõtte tõhusust ja lahendab tavapäraseid toimimisprobleeme toidu- ja joogisektoris.
Veebiarendus
Kohandatud veebiplatvormid parandavad klientide kaasamist ja lahendavad olemasolevate süsteemide puudujääke toidu- ja joogiettevõtetes.
Tehisintellekti rakendamine
Tehisintellekti lahendused parandavad tegevustõhusust ja lahendavad põhilisi ärilisi väljakutseid toidu- ja joogitööstuses.
Arenduse tähtaeg vastavalt kindlale hinnale:
Enne arenduse alustamist teeme selge pakkumise lõplike kulude ja tarneaja kohta. Järgmises etapis koostame detailse ülesande, mis kirjeldab struktuuri ja funktsionaalsust. See dokumenteeritakse ja kinnistatakse BIYRO süsteemis.
Saate täielikult funktsionaalse veebisaidi koos täisfunktsionaalse kontrollpaneeliga ning ilma müüjaluku takistusteta. Me garanteerime kohaletoimetamise kokkulepitud aja jooksul - või tagastame teie raha.
Kiire käivitamine
Tööde kiire alustamine ilma pika ootamiseta - 4 päeva jooksul.
Hind ja tingimused
Fikseerime hinna ja kinnitame tingimused projekti esimeses etapis.
Teostamine
Toote valmimine vastavalt eesmärkidele - 4-12 nädalaga.
Depoonetehing
Töötame BIYROs läbi kõigi vajalike dokumentidega.
Vastused levinud küsimustele:
Kas teil on veel küsimusi? Siin on vastused meie protsessi, hinnakujunduse ja platvormi kohta esitatud enim küsitud küsimustele.
Koostöö meiega
Kasutame BIYRO projektihaldusplatvormil kvotasüsteemi. Iga verstaposti jaoks antakse teile mitmeid kvoote — mida saab kasutada projektis tasuta muudatuste tegemiseks. See võimaldab paindlikkust ilma lisakuludeta. Võite küsida muudatusi kohe pärast verstaposti täitmist.
Soovitame töötada BIYRO projektihaldussüsteemi kaudu, mis loob automaatselt lepingud ja lisab turvalisuse kihi. Projekt jagatakse verstapostideks, mille jaoks lepitakse kokku makse- ja õiendi tingimustes. Maksete sammud võivad olla 20%, 50% või 100% kogu eelarvest. Teie vahendid hoitakse BIYROs ja vabastatakse ainult pärast teie kinnitust. Kui me eirame tähtaegu või ei suuda neid täita, saate taotleda tagasimakset otseselt.
See pole probleem. Koostame teie projekti kontseptsiooni põhjal tehnilise ülesande, enne kui alustame arendust.
Garantiiperioodil parandame meie arendatud vead või probleemid tasuta. Pakume ka pikendatud garantiikatet maksustatud igakuise teenusena. Hinnakujundus lepitakse kokku individuaalselt projekti järgi.
BIYRO on meie projektihaldusplatvorm turvaliste arendustehingute jaoks. See loob automaatselt lepingud, turvaliselt hoiustab makseid ja vabastab vahendid alles pärast teie kinnitust. Kui teie projekt on valmis alustama, saate platvormile e-kirjaga kutse.
Pakume pidevaid toetuspakette vastavalt teie vajadustele, sealhulgas hooldust, uuendusi ja täiendatud funktsioone. Meie meeskond tagab, et teie portaal jääb ajakohaseks ja jätkab vastama teie ettevõtte vajadustele.
Arendamise küsimused
Jah, me saame oma lahendused integreerida teie olemasolevate süsteemidega. Meie meeskond hindab ühilduvust ja pakub valikuid.
Pakume kohandamise osas paindlikkust vastavalt teie äritegevuse vajadustele. Meie meeskond töötab koos teiega, et mõista teie nõudeid ja rakendada sobivaid lahendusi.
Meie lahendused on loodud laiendatavuse silmas pidades. Tagame, et teie süsteem saaks koos teie äriga kasvada.
Prioriteediks on andmete turvalisus ja rakendame tööstusstandarditele vastavaid tavasid. Regulaarsed auditid ja uuendused tagavad pideva kaitse.
Jah, me saame arendada mitmekeelsuse tuge, et teenida erinevaid turge. Seda funktsiooni saame kohandada vastavalt teie sihtturule.
Meie disainid keskenduvad kasutajasõbralikkusele ja intuitiivsetele liidestele. Pakume koolitust ja tuge, et hõlbustada teie meeskonna lihtsat vastuvõttu.
Loome süsteeme, mida on lihtne uuendada ja hooldada. Meie meeskond juhendab teid tulevaste uuenduste juures, et tagada pidev jõudlus.
Klientide tagasiside:
Tutvu, mida meie kliendid räägivad oma kogemustest meiega töötamisel. Siin on mõned meie viimased arvustused ja tagasiside.
Andrew, URB
Veekaevude puurimine
Läti
Andrew URB-st kiitis koostööd ja lõpptulemust, märkides et kõik projektietapid viidi läbi tähelepanelikkuse ja reageerimisvõimega. Veebisait loodi mitmekeelsuse vajadusi silmas pidades ja kliendisuhte parandamiseks.
Kohandatud taotlusi, nagu kalkulaatori loogika, lokaliseeritud sisu ja graafiline kujundus, käsitleti sujuvalt. Üleandmine hõlmas täielikku testi, administreerimispaneeli koolitust ja serveri rakendamist.
Lõpliku tagasiside oli positiivne - kõik vormid toimivad korrektselt, struktuur on selge ja sait vastab ärilistele eesmärkidele.
Aleksandr, Switch Electric OÜ
Elektrotehnika tööstus
Eesti
Projekti käigus olid Aleksandr ja Switch Electricu meeskond väga koostööaldis, andes üksikasjalikku tagasisidet ja osaledes igas planeerimis- ja arendusetapis. Klient rõhutas paindliku andmete integreerimise ja mitmekeelse kasutajaliidese tähtsust.
Tulemuseks on stabiilne ja skaleeritav B2B platvorm, mis on kohandatud tööstus- ja ehitussektori klientidele. 2410 regulaarsed uuendused, selged liidesed ja kohandatavus pälvisid positiivse hinnangu, kinnitades koostöö väärtuslikkust.
Maksims, LV Systems SIA
E-kaubandus / veebiarendus
Läti
Aitäh uuenduste eest, nüüd on sait selge ja äratuntav. Struktuur on muutunud palju intuitiivsemaks ja tagapoolne osa on hallatav.
Oleme edukalt ette valmistanud Exceli failid ja saame nüüd alustada tootegruppide importimisega. Hindame projekti etappide paindlikkust ja pakutud koolitust.
Üldiselt oleme koostöö ja tulemusega väga rahul.
Saa kohene hinnapakkumine AI-ga
Laadi üles või kirjelda oma vajadusi ja saa projekti maksumuse hinnang sekunditega – kiire, täpne ja AI-põhine.