Veebilahendused
maakogemustele
Aitame põllumajandusettevõtetel tõhustada protsesse ja parandada külastajakogemust kohandatud IT-lahendustega.
Põhineb viimase 100+ arvustuse põhjal

Kuidas IT-lahendused saavad parandada maakogemusi:
Külastajate ootuste ja erinevate tegevuste haldamine on tõhusa kasvu jaoks oluline.
B2B-süsteemid maakogemustele:
Erinevate aspektide nagu broneeringute, piletimüügi ja külastajate kaasamise käsitsi või eraldiseisvate tööriistade kaudu haldamine viib ebatõhususeni ja kasutamata võimalusteni.
Kesksete B2B-lahendustega tegevuste koondamine võib neid probleeme leevendada.
Külastajate broneerimissüsteem
Integreeritud platvorm farmikülastuste, sündmuste ja majutuse broneerimise haldamiseks ja lihtsustamiseks.
- Keskne broneerimishaldus
- Automaatne kinnitamine ja meeldetuletused
- Dünaamilised saadavuse uuendused
- Külastajate andmete analüüs
Hooajaliste sündmuste haldur
Pühendatud tööriist hooajaliste sündmuste planeerimiseks, korraldamiseks ja läbiviimiseks, parandades külastajate kogemust ja osalemist.
- Sündmuste ajakava ja registreerimine
- Osalejate reaalajas jälgimine
- Automaatne turunduskommunikatsioon
- Sündmusejärgsed analüüsid
E-kaubanduse ja galerii sait
Kombineeritud platvorm farmitooteid veebis müümiseks ning kogemuste demonstreerimine fotogaleriide kaudu.
- Veebipood farmitoodetele
- Turvaline maksete töötlemine
- Foto- ja videogaleriid
- Kliendi tagasiside integreerimine

Näide pildist saidilt themeforest.net, „Agraria“, kujundatud Edge-Themes poolt
Veebiplatvormid maakogemustele
Paljud maakogemuste ettevõtted tuginevad vananenud veebisaitidele või puudub neil veebiesindatus täielikult, piirates nende nähtavust ja kliendisuhtlust.
Kasutamata võimalused tekivad staatilisest teabest, veebipõhise broneeringu puudumisest ja ebapiisavatest suhtlusvahenditest.
Kohandatud veebiplatvormide arendamine võib neid probleeme lahendada, parandades kliendikogemust ja tegevuste tõhusust.
-
Kohandatud veebisait
Dünaamiline veebiplatvorm, mis tutvustab farmikogemusi, teenuseid ja sündmusi, parandades nähtavust ja kliendikontakte.
-
Külastajate portaal
Turvaline ala külalistele, et hallata broneeringuid, vaadata ajakavasid ja suhelda otse farmiga, parandades kasutusmugavust.
-
Veebikataloog
Digitaalne varamu farmitegevuste, hooajaliste sündmuste ja toodete esitlemiseks, info ja uuenduste lihtsaks ligipääsuks.
-
Hinnapakkumise tööriist
Interaktiivne veebipõhine tööriist kohandatud külastuspakettide ja hindade pakkumiseks, broneerimispäringute protsessi lihtsustamiseks.
Digitaalne ümberkujunemine maakogemustele:
Maakogemuste tööstus tugineb sageli vananenud meetoditele nagu tabelarvutustabelid ja killustatud kirjed.
Need probleemid viivad ebatõhususeni, valekommunikatsioonini ja halva nähtavuseni, kuid kaasaegsed digilahendused saavad neid probleeme lahendada.
Käsitsi broneerimislehed
Broneeringuid hallatakse tabelarvutustabelite või paberivormide abil, mis viib topeltbroneeringuteni ja ebatõhususeni.
Veebipõhine broneerimissüsteem
Võimaldab lihtsat broneeringute haldamist ja vähendab vigu.
Killustatud külastajate kirjed
Külastajate teave on hajutatud erinevatesse dokumentidesse ja süsteemidesse, luues segaduse.
Keskne CRM
Koondab külastajate andmed lihtsaks ligipääsuks ja tõhusaks suhtluseks.
Sündmuste juhtimine e-kirjade kaudu
Hooajalisi sündmusi korraldatakse pikkade e-kirja lõimede kaudu, mis sageli viib valeinformatsioonini.
Sündmuste haldamise tööriist
Automatiseerib ajakava ja uuendused, et tagada sujuv sündmuse läbiviimine.
Staatilised fotoalbumid
Farmifotosid esitletakse trükitud albumites või põhilistel veebisaitidel ilma kaasamiseta.
Interaktiivsed fotogaleriid
Pakkub dünaamilisi pildiekraane, mis köidavad ja säilitavad külastajate huvi.
Käsitsi piletimüügi protsessid
Piletid väljastatakse käsitsi, mis võib olla aeglane ja vigaderohke.
Digitaalne piletimüügiplatvorm
Lihtsustab piletimüüki ja parandab jälgimisvõimekust.
Mailipõhine turundus
Reklaamikampaaniad tuginetakse käsitsi meilijaotusele, millel on piiratud analüütika.
Automatiseeritud e-maili turundus
Halda kampaaniaid tõhusalt reaalajas ülevaadete ja personaliseerimisega.
Tabelarvutuste laoseisu jälgimine
Laoseisu jälgitakse tabelarvutustes, mis viib ebatäpsusteni.
Reaalajas e-kaubanduse platvorm
Tagab täpsed laoseisud ja sujuva veebimüügi.
Kui palju maksavad need lahendused?
Iga projekt on ainulaadne ning kohandame iga lahenduse vastavalt teie konkreetsetele ärieesmärkidele. Allpool on hinnangulised hinnatasemed, et aidata teil mõista, mida oodata erineva keerukusastmega.
B2B süsteemid
Arendame usaldusväärseid sisemisi süsteeme, et tõhustada farmi tegevusi ja parandada juhtimisvõimekust.
-
Teenused
- CRM süsteemid
- B2B klientide portaal
- Tellimuste haldamise süsteemid
- Laohaldus
- Ladude haldamise süsteemid
- Tarnijate haldamise süsteemid
- Töövoo automatiseerimine
-
Pikendatud garantii
-
Umbes €150 - €500 / kuus – Hõlmab VPS hostingut, prioriteetset tuge ja fataal- ning loogiliste vigade (nt katkised vood, arvutusvead, süsteemi krahhid) taastamist.
-
Veebiarendus
Loodame kaasahaaravaid veebiplatvorme, et esitleda teie farmi kogemuste pakkumisi ja lihtsustada klienditegevust.
-
Teenused
- Veebilehed
- E-kaubanduse veebilehed
- Avalikud kataloogid
- Veebikalkulaatorid
- Veebikonfiguraatorid
- Fotogaleriid
- Broneerimissüsteemid
-
Pikendatud garantii
-
Umbes €50 - €250 / kuus – Hõlmab VPS hostingut, prioriteetset tuge ja fataalsete, loogiliste ja põhiveaprobleemide kõrvaldamist, samuti vormide käitumise ja paigutuse parandusi.
-
AI rakendamine
Kasutage AI-d, et parandada külastajate kaasamist ja tegevuslikku efektiivsust teie põllumajandusettevõttes.
-
Teenused
- GPT-põhised vestlusrobotid
- Küsi oma CRM-ilt
- AI dokumendid
- AI juhitud müük
- AI lokaliseerimine
- AI toega kujutised
- AI hääl
-
Pikendatud garantii
-
Umbes €150 - €350 / kuus – Täielik katvus koos VPS hostinguga, prioriteetse toe, kõik tüüpi fataal-, loogiliste, põhivormide ja paigutusprobleemidega, lisaks müüja/API asendamine, kui välised integratsioonid muutuvad ebastabiilseks või aeguvad.
-
Kuidas automatiseerida maakogemuste tegevusi?
Alates broneerimissüsteemidest ja CRM-lahendustest kuni e-posti turunduse ja hooajaliste sündmuste juhtimiseni, meie tööriistad lahendavad tegevuslikke väljakutseid maakogemuste valdkonnas.
B2B süsteemid
Tõhususe parandamiseks integreerige oma farmiettevõtte tegevused B2B süsteemidega.
Veebiarendus
Parandage kliendikogemust ja lihtsustage protsesse kohandatud veebi tööriistadega.
AI rakendamine
Muutke tegevusi AI-lahendustega, mis on kohandatud maakogemuste sektorile.
Arenduse tähtaeg vastavalt kindlale hinnale:
Enne arenduse alustamist teeme selge pakkumise lõplike kulude ja tarneaja kohta. Järgmises etapis koostame detailse ülesande, mis kirjeldab struktuuri ja funktsionaalsust. See dokumenteeritakse ja kinnistatakse BIYRO süsteemis.
Saate täielikult funktsionaalse veebisaidi koos täisfunktsionaalse kontrollpaneeliga ning ilma müüjaluku takistusteta. Me garanteerime kohaletoimetamise kokkulepitud aja jooksul - või tagastame teie raha.
Kiire käivitamine
Tööde kiire alustamine ilma pika ootamiseta - 4 päeva jooksul.
Hind ja tingimused
Fikseerime hinna ja kinnitame tingimused projekti esimeses etapis.
Teostamine
Toote valmimine vastavalt eesmärkidele - 4-12 nädalaga.
Depoonetehing
Töötame BIYROs läbi kõigi vajalike dokumentidega.
Vastused levinud küsimustele:
Kas teil on veel küsimusi? Siin on vastused meie protsessi, hinnakujunduse ja platvormi kohta esitatud enim küsitud küsimustele.
Koostöö meiega
Kasutame BIYRO projektihaldusplatvormil kvotasüsteemi. Iga verstaposti jaoks antakse teile mitmeid kvoote — mida saab kasutada projektis tasuta muudatuste tegemiseks. See võimaldab paindlikkust ilma lisakuludeta. Võite küsida muudatusi kohe pärast verstaposti täitmist.
Soovitame töötada BIYRO projektihaldussüsteemi kaudu, mis loob automaatselt lepingud ja lisab turvalisuse kihi. Projekt jagatakse verstapostideks, mille jaoks lepitakse kokku makse- ja õiendi tingimustes. Maksete sammud võivad olla 20%, 50% või 100% kogu eelarvest. Teie vahendid hoitakse BIYROs ja vabastatakse ainult pärast teie kinnitust. Kui me eirame tähtaegu või ei suuda neid täita, saate taotleda tagasimakset otseselt.
See pole probleem. Koostame teie projekti kontseptsiooni põhjal tehnilise ülesande, enne kui alustame arendust.
Garantiiperioodil parandame meie arendatud vead või probleemid tasuta. Pakume ka pikendatud garantiikatet maksustatud igakuise teenusena. Hinnakujundus lepitakse kokku individuaalselt projekti järgi.
BIYRO on meie projektihaldusplatvorm turvaliste arendustehingute jaoks. See loob automaatselt lepingud, turvaliselt hoiustab makseid ja vabastab vahendid alles pärast teie kinnitust. Kui teie projekt on valmis alustama, saate platvormile e-kirjaga kutse.
Pakume pidevaid toetuspakette vastavalt teie vajadustele, sealhulgas hooldust, uuendusi ja täiendatud funktsioone. Meie meeskond tagab, et teie portaal jääb ajakohaseks ja jätkab vastama teie ettevõtte vajadustele.
Arendamise küsimused
Jah, saame integreerida teie olemasoleva tarkvara uue süsteemiga. Hindame ühilduvust ja loome plaani sujuvaks tööks.
Meie broneerimissüsteemid on väga kohandatavad. Kohandame funktsioone vastavalt teie konkreetsetele vajadustele, sealhulgas maht, ajavahemikud ja hooajalised muutused.
Meie CRM-lahendused on loodud külastajate ja tarnijate suhete tõhusaks haldamiseks. Keskendume ühtse kasutajaliidese pakkumisele kõigi teie kliendihaldusvajaduste jaoks.
Jah, mitmekeelset tuge saab lisada. See aitab teenindada mitmekesist külastajaskonda ja parandab kliendi kogemust.
Rakendame tööstusstandardi krüpteerimist ja turvaprotokolle. Regulaarsed turvaauditid ja uuendused on osa meie strateegiast teie andmete kaitsmiseks.
Meie süsteeme ehitatakse arvestades laiendamise võimalusi. Pakume lahendusi, mis saavad kasvada ja kohanduda teie muutuvate ärivajadustega.
Piletimüügiplatvorm on loodud suurte mahtude tõhusaks haldamiseks. Lisame funktsioone nagu automaatsed järjekorrad ja mahutavuse hoiatused tippajal.
Klientide tagasiside:
Tutvu, mida meie kliendid räägivad oma kogemustest meiega töötamisel. Siin on mõned meie viimased arvustused ja tagasiside.
Andrew, URB
Veekaevude puurimine
Läti
Andrew URB-st kiitis koostööd ja lõpptulemust, märkides et kõik projektietapid viidi läbi tähelepanelikkuse ja reageerimisvõimega. Veebisait loodi mitmekeelsuse vajadusi silmas pidades ja kliendisuhte parandamiseks.
Kohandatud taotlusi, nagu kalkulaatori loogika, lokaliseeritud sisu ja graafiline kujundus, käsitleti sujuvalt. Üleandmine hõlmas täielikku testi, administreerimispaneeli koolitust ja serveri rakendamist.
Lõpliku tagasiside oli positiivne - kõik vormid toimivad korrektselt, struktuur on selge ja sait vastab ärilistele eesmärkidele.
Aleksandr, Switch Electric OÜ
Elektrotehnika tööstus
Eesti
Projekti käigus olid Aleksandr ja Switch Electricu meeskond väga koostööaldis, andes üksikasjalikku tagasisidet ja osaledes igas planeerimis- ja arendusetapis. Klient rõhutas paindliku andmete integreerimise ja mitmekeelse kasutajaliidese tähtsust.
Tulemuseks on stabiilne ja skaleeritav B2B platvorm, mis on kohandatud tööstus- ja ehitussektori klientidele. 2410 regulaarsed uuendused, selged liidesed ja kohandatavus pälvisid positiivse hinnangu, kinnitades koostöö väärtuslikkust.
Maksims, LV Systems SIA
E-kaubandus / veebiarendus
Läti
Aitäh uuenduste eest, nüüd on sait selge ja äratuntav. Struktuur on muutunud palju intuitiivsemaks ja tagapoolne osa on hallatav.
Oleme edukalt ette valmistanud Exceli failid ja saame nüüd alustada tootegruppide importimisega. Hindame projekti etappide paindlikkust ja pakutud koolitust.
Üldiselt oleme koostöö ja tulemusega väga rahul.
Saa kohene hinnapakkumine AI-ga
Laadi üles või kirjelda oma vajadusi ja saa projekti maksumuse hinnang sekunditega – kiire, täpne ja AI-põhine.