Veebilahendused
catering teenustele
Aitame catering teenustel optimeerida tegevusi ja suurendada müüki kohandatud veebilahendustega.
Põhineb viimase 100+ arvustuse põhjal

Kuidas IT-lahendused võivad cateringit parandada:
Toidu- ja toitlustamise valdkonna keerukusest läbinavigeerimine nõuab teenuse tõhususe suurendamist ja klientide ootuste täitmist.
B2B süsteemid cateringiteenustele:
Catering-äri juhtimine tekitab palju väljakutseid, alates mitmete kliendipäringute käsitlemisest kuni sündmuste tõhusa koordineerimiseni.
Vanade protsesside kasutamine võib viia kasutamata võimaluste ja ebatõhususeni.
Neid probleeme saab lahendada kohandatud B2B veebilahenduste rakendamisega.
Broneerimise haldussüsteem
Digitaalne platvorm, mis võimaldab sujuvalt klientide broneeringute ja päringute haldamist. See suurendab ajastamise efektiivsust toiduvalmistamise ettevõtetele.
- Automatiseeritud broneeringu kinnitused
- Tsentraliseeritud päringute andmebaas
- Reaalajas kättesaadavuse uuendused
- Lihtsustatud ajakava kohandused
Sündmuste koordineerimise tööriistad
Tööriistade komplekt, mis on mõeldud sündmuste planeerimise, ülesannete juhtimise ja ressursside jaotuse optimeerimiseks cateringiteenustele.
- Ülesannete määramise automatiseerimine
- Ressursside kättesaadavuse jälgimine
- Integreeritud sündmuste ajagraafikud
- Sündmuste edenemise jälgimine
Kliendisuhete haldamise (CRM) süsteem
CRM, mis on spetsiaalselt loodud selleks, et aidata catering-ettevõtetel tõhusalt hallata ja hoida kliendisuhteid.
- Tsentraliseeritud kliendiinfo
- Automatiseeritud järelmeeldetuletused
- Klientide suhtluse ajaloo jälgimine
- Kohandatud kliendisuhtlus

Näide pildist themeforest.net lehelt, „Eatsy“, disaininud BoldThemes
Veebiplatvormid catering-teenustele
Catering-ettevõtted puutuvad sageli kokku väljakutsetega vananenud veebisaitide ja piiratud kliendisuhtluse tõttu.
Need probleemid võivad viia kasutamata ärivõimalusteni ja ebatõhusa kliendisuhtluseni.
Kohandatud veebiplatvormide arendamine lahendab need probleemid, parandades kasutajakogemust ja lihtsustades tegevusi.
-
Kohandatud veebisaidid
Kohandatud veebisaidid, mis pakuvad kaasahaarava kasutajakogemuse ja tõhusalt tutvustavad cateringiteenuseid ja pakkumisi.
-
Kliendiportaalid
Turvaliste alade arendamine, kus kliendid saavad juurdepääsu sündmuste üksikasjadele, lepingutele ning broneeringute haldamisele enda mugavuse järgi.
-
B2B turuplatsid
Platvormide loomine, mis ühendab tarnijaid, müüjaid ja catering-ettevõtteid, hõlbustades tõhusat hankimist ja koostööd.
-
Pakkumise tööriistad
Mobiilisõbralike tööriistade kavandamine, mis võimaldavad klientidel pakkumist küsida ja saada kohest tagasisidet, lihtsustades päringuprotsessi.
Catering-teenuste digitaalseks muutmine:
Catering-ettevõtted toetuvad sageli vananenud tööriistadele nagu Exceli tabelid, mis viib killustatud protsessideni ja piiratud nähtavuseni tegevustes.
Need probleemid pärsivad tõhusust ja kasvu, kuid neid saab lahendada kaasaegsete veebi põhiste lahendustega.
Manuaalne broneerimine
Kliendid võtavad teenuste broneerimiseks ühendust telefoni või e-posti teel, mis viib aeglaste reaktsiooniaegadeni.
Veebipõhine broneerimine
Veebipõhine platvorm võimaldab klientidel teenuseid koheselt broneerida, vähendades reaktsiooniaega ja suurendades broneeringute arvu.
Ürituste tabelid
Ürituste üksikasju jälgitakse eri Exceli tabelites, mis raskendab koordineerimist.
Projektijuhtimise tööriistad
Integreeritud tööriistad lihtsustavad sündmuste planeerimist ja koordineerimist, parandades efektiivsust ja suhtlust.
Staatilised ajakavad
Sündmuste ajakavasid jagatakse e-posti või paberil, mis puuduvad reaalajas uuendused.
Sündmuste kalender
Tsentraliseeritud sündmuste kalender pakub reaalajas uuendusi, mis on ligipääsetavad kõigile meeskonnaliikmetele, parandades koordineerimist.
Lihtsad kliendifailid
Klientide andmed on sageli hajutatud failides, mis põhjustab andmete ebajärjekindlust.
CRM süsteem
Tsentraliseeritud CRM pakub põhjalikku ülevaadet klientide ajaloost ja eelistustest, parandades kliendisuhtlust.
Manuaalsed pakkumised
Pakkumised koostatakse käsitsi ja jagatakse e-posti teel, mis põhjustab viivitusi.
Mobiilisõbralik pakkumine
Veebipõhine pakkumise tööriist võimaldab kohest pakkumise koostamist, parandades kliendisuhtlust.
Paberportfellid
Tööde esitlemine trükimaterjalide kaudu piirab auditooriumi ulatust.
Kliendiportfelli esitlemine
Veebipõhine portfell võimaldab hõlpsat juurdepääsu ja atraktiivset varasemate tööde esitlemist, meelitsedes uusi kliente.
Kui palju need lahendused maksavad?
Iga projekt on ainulaadne ja kohandame iga lahenduse teie konkreetsete ärieesmärkide järgi. Allpool on hinnangulised hinnatasemed, et aidata teil mõista, mida oodata erinevatel keerukuse tasanditel.
B2B süsteemid
Loome sisemisi ärisüsteeme, et lihtsustada tegevusi, parandada suhtlust ja tsentraliseerida olulised protsessid cateringiteenustele.
-
Teenused
- CRM-süsteemid
- Tellimuste haldussüsteemid
- Tarneahela süsteemid
- Töövoo automatiseerimine
- Tarnijate haldamise süsteemid
-
Pikendatud garantii
-
Umbes €150 - €500 / kuus – Hõlmab VPS hostingut, prioriteetset tuge ja fataal- ning loogiliste vigade (nt katkised vood, arvutusvead, süsteemi krahhid) taastamist.
-
Veebiarendus
Loome välispidised veebiplatvormid, et parandada kliendisuhtlust ja tõhusalt tutvustada cateringipakkumisi.
-
Teenused
- Veebisaidid
- E-kaubanduse veebilehed
- Avalikud kataloogid
- Veebikalkulaatorid
- Veebikonfiguraatorid
-
Pikendatud garantii
-
Umbes €50 - €250 / kuus – Hõlmab VPS hostingut, prioriteetset tuge ja fataalsete, loogiliste ja põhiveaprobleemide kõrvaldamist, samuti vormide käitumise ja paigutuse parandusi.
-
AI rakendamine
Aitame ettevõtetel rakendada AI-tehnoloogiaid, et parandada klienditeenindust, automatiseerida ülesandeid ja suurendada tegevuse tõhusust cateringitööstuses.
-
Teenused
- GPT-toega vestlusrobotid
- Küsi oma CRM-ilt
- AI dokumendid
- AI juhitud müük
- AI hääl
-
Pikendatud garantii
-
Umbes €150 - €350 / kuus – Täielik katvus koos VPS hostinguga, prioriteetse toe, kõik tüüpi fataal-, loogiliste, põhivormide ja paigutusprobleemidega, lisaks müüja/API asendamine, kui välised integratsioonid muutuvad ebastabiilseks või aeguvad.
-
Milliseid tegevusi saab catering-teenustes automatiseerida?
Alates broneeringute ja päringute haldusest kuni CRM süsteemide ja sündmuste kalendriteni - meie lahendused lihtsustavad keerulisi tegevusprotsesside voogusid cateringitööstuses.
B2B süsteemid
B2B süsteemide rakendamine suurendab tegevustõhusust, lahendab suhtlemise probleeme ja lihtsustab protsesse.
Veebiarendus
Veebiarenduse tööriistad parandavad kliendisuhtlust ja kõrvaldavad vananenud protsessid, et tõsta äri edasiviimist.
AI rakendamine
AI tööriistad automatiseerivad otsuste tegemist ja optimeerivad teenuse osutamist, parandades kliendikogemusi ja tegevuse täpsust.
Arenduse tähtaeg vastavalt kindlale hinnale:
Enne arenduse alustamist teeme selge pakkumise lõplike kulude ja tarneaja kohta. Järgmises etapis koostame detailse ülesande, mis kirjeldab struktuuri ja funktsionaalsust. See dokumenteeritakse ja kinnistatakse BIYRO süsteemis.
Saate täielikult funktsionaalse veebisaidi koos täisfunktsionaalse kontrollpaneeliga ning ilma müüjaluku takistusteta. Me garanteerime kohaletoimetamise kokkulepitud aja jooksul - või tagastame teie raha.
Kiire käivitamine
Tööde kiire alustamine ilma pika ootamiseta - 4 päeva jooksul.
Hind ja tingimused
Fikseerime hinna ja kinnitame tingimused projekti esimeses etapis.
Teostamine
Toote valmimine vastavalt eesmärkidele - 4-12 nädalaga.
Depoonetehing
Töötame BIYROs läbi kõigi vajalike dokumentidega.
Vastused levinud küsimustele:
Kas teil on veel küsimusi? Siin on vastused meie protsessi, hinnakujunduse ja platvormi kohta esitatud enim küsitud küsimustele.
Koostöö meiega
Kasutame BIYRO projektihaldusplatvormil kvotasüsteemi. Iga verstaposti jaoks antakse teile mitmeid kvoote — mida saab kasutada projektis tasuta muudatuste tegemiseks. See võimaldab paindlikkust ilma lisakuludeta. Võite küsida muudatusi kohe pärast verstaposti täitmist.
Soovitame töötada BIYRO projektihaldussüsteemi kaudu, mis loob automaatselt lepingud ja lisab turvalisuse kihi. Projekt jagatakse verstapostideks, mille jaoks lepitakse kokku makse- ja õiendi tingimustes. Maksete sammud võivad olla 20%, 50% või 100% kogu eelarvest. Teie vahendid hoitakse BIYROs ja vabastatakse ainult pärast teie kinnitust. Kui me eirame tähtaegu või ei suuda neid täita, saate taotleda tagasimakset otseselt.
See pole probleem. Koostame teie projekti kontseptsiooni põhjal tehnilise ülesande, enne kui alustame arendust.
Garantiiperioodil parandame meie arendatud vead või probleemid tasuta. Pakume ka pikendatud garantiikatet maksustatud igakuise teenusena. Hinnakujundus lepitakse kokku individuaalselt projekti järgi.
BIYRO on meie projektihaldusplatvorm turvaliste arendustehingute jaoks. See loob automaatselt lepingud, turvaliselt hoiustab makseid ja vabastab vahendid alles pärast teie kinnitust. Kui teie projekt on valmis alustama, saate platvormile e-kirjaga kutse.
Pakume pidevaid toetuspakette vastavalt teie vajadustele, sealhulgas hooldust, uuendusi ja täiendatud funktsioone. Meie meeskond tagab, et teie portaal jääb ajakohaseks ja jätkab vastama teie ettevõtte vajadustele.
Arendamise küsimused
Jah, saame integreerida uue süsteemi teie olemasoleva tarkvaraga. See on osa meie põhjalikust arendusprotsessist, et tagada sujuvad toimingud.
Keskendume kasutajakogemusele ning kavandame süsteemid, mis on teie meeskonna jaoks intuitiivsed. Koolitus ja dokumentatsioon on samuti lisatud, et hõlbustada sujuvat kasutuselevõttu.
Turvalisus on esmatähtis; rakendame tööstusharu standarditele vastavaid protokolle teie andmete kaitsmiseks. See hõlmab krüpteerimist, juurdepääsukontrolle ja regulaarseid turvaauditeid.
Meie süsteemid on loodud olema paindlikud ja skaleeritavad, et majutada tulevasi muudatusi. Saame platvormi kohandada vastavalt teie ettevõtte arengule ja kasvule.
Jah, aitame tõhusalt korraldada teie tootmisandmeid. See aitab luua tõhusa kasutajakogemuse ja täpse andmete käsitlemise.
Jah, saame konfigureerida süsteemi toetama mitut keelt ja piirkondlikke sätteid. See tagab, et teie platvorm vastab mitmekesise kliendibaasi vajadustele.
Meie administraatorpaneelid on kõrgelt kohandatavad vastavalt teie konkreetsetele tegevusvajadustele. Saate hõlpsasti hallata ja kohandada funktsionaalsust vastavalt vajadusele.
Klientide tagasiside:
Tutvu, mida meie kliendid räägivad oma kogemustest meiega töötamisel. Siin on mõned meie viimased arvustused ja tagasiside.
Andrew, URB
Veekaevude puurimine
Läti
Andrew URB-st kiitis koostööd ja lõpptulemust, märkides et kõik projektietapid viidi läbi tähelepanelikkuse ja reageerimisvõimega. Veebisait loodi mitmekeelsuse vajadusi silmas pidades ja kliendisuhte parandamiseks.
Kohandatud taotlusi, nagu kalkulaatori loogika, lokaliseeritud sisu ja graafiline kujundus, käsitleti sujuvalt. Üleandmine hõlmas täielikku testi, administreerimispaneeli koolitust ja serveri rakendamist.
Lõpliku tagasiside oli positiivne - kõik vormid toimivad korrektselt, struktuur on selge ja sait vastab ärilistele eesmärkidele.
Aleksandr, Switch Electric OÜ
Elektrotehnika tööstus
Eesti
Projekti käigus olid Aleksandr ja Switch Electricu meeskond väga koostööaldis, andes üksikasjalikku tagasisidet ja osaledes igas planeerimis- ja arendusetapis. Klient rõhutas paindliku andmete integreerimise ja mitmekeelse kasutajaliidese tähtsust.
Tulemuseks on stabiilne ja skaleeritav B2B platvorm, mis on kohandatud tööstus- ja ehitussektori klientidele. 2410 regulaarsed uuendused, selged liidesed ja kohandatavus pälvisid positiivse hinnangu, kinnitades koostöö väärtuslikkust.
Maksims, LV Systems SIA
E-kaubandus / veebiarendus
Läti
Aitäh uuenduste eest, nüüd on sait selge ja äratuntav. Struktuur on muutunud palju intuitiivsemaks ja tagapoolne osa on hallatav.
Oleme edukalt ette valmistanud Exceli failid ja saame nüüd alustada tootegruppide importimisega. Hindame projekti etappide paindlikkust ja pakutud koolitust.
Üldiselt oleme koostöö ja tulemusega väga rahul.
Saa kohene hinnapakkumine AI-ga
Laadi üles või kirjelda oma vajadusi ja saa projekti maksumuse hinnang sekunditega – kiire, täpne ja AI-põhine.