Teie kasutuskogemuse parandamiseks kasutab see koduleht küpsiseid.
Uurige lähemalt, kuidas me küpsiseid kasutame.
Aitame teid integreerida, seadistada ja optimeerida teie äriprotsesse, kasutades andmete sünkroniseerimist API kaudu. Loome integratsioone, kasutades API ja individuaalse koodi arendust, aga ka No-Code-platvorme nagu Zapier ja Integromat.
Wootric poolt inmoment kogub ja haldab kliendi tagasisidet kasutades tõestatud CX Metrics (Net promootor Score® (NPS), CSAT ja kliendi jõupingutusi skoori (CES). Uuring in-app, mobiiltelefoni, e-posti ja SMS kaudu, jälgida käimasolevaid tulemusi Kliendid ja kiiresti pinnateabed kergesti kasutatava armatuurlauaga.
Trigger on sündmus, mis käivitab automatiseeritud protsessi. Näiteks kui soovite saata tekstisõnumi iga kord, kui saate e-kirja, triggeriks on Uus e-kiri postkastis
.
See sündmus käivitub siis, kui uus vastus on loodud madala NPS skooriga (0-6).
See sündmus käivitatakse, kui uus vastus on loodud kõrge tulemusega (9-10).
See sündmus käivitub uue NPS-uuringu vastuse esitamise ajal.
Ülesanne on toiming, mille teie automatiseerimisstsenaarium edukalt lõpetab. Näiteks kui teie automatiseerimisstsenaariumil on toiming uute Google'i kontaktide loomiseks, loetakse iga loodud kontakt üheks ülesandeks.
Lisab uue lõppkasutaja.
Optimeerime igapäevast rutiini ja automatiseerime teie ettevõtte töökorralduse, luues Zapieris automatiseeritud stsenaariume.
Ühendame platvormil olevad rakendused ning integreerime ja ühendame API kaudu ka kolmanda osapoole rakendusi. Keerulisemate stsenaariumide puhul lisame individuaalseid valemeid, JSON- ja XML-elemente ning loome andmebaase.
Arendame individuaalset tarkvara ja koodi tööprotsesside automatiseerimiseks, dokumentide genereerimiseks ja suurte andmemahtude töötlemiseks.