Kokkuvõte
Kliendil olid staatilised kujundused, kuid puudus rakendusvõimekus.
2410 muutis disainifailid vastuvõtlikeks, integreeritud digivahenditeks.
Kampaaniaid algatati mitmes seadmes, jälgimise, vormide ja järjekindla UX-iga.
Kliendi lugu
Riga Plaza, tuntud kaubanduskeskus Lätis, korraldas regulaarselt reklaamikampaaniaid. Disainiagentuur BannerFactory valmistas ette visuaalide jaoks e-postid, bännerid ja maandumislehed, kuid ei hallanud nende rakendamist.
2410 toodi sisse, et ületada see lõhe, muutes need staatilised paigutused toimivaks digitaalseks sisuks. Disainerid saatsid üle oma kontseptsioonid; 2410 tõi need ellu kasutades HTML-i, CSS-i ja JavaScripti - tagades, et iga kampaania nägi brauseris hea välja ja toimis suurepäraselt.
Projekti ülevaade
Pikaaegne koostöö 2410 ja Riga Plaza vahel tõi kaasa mitmekesised digiturunduslahendused, mis on kohandatud hooajalisteks ja brändikeskseteks kampaaniateks. Alates 2017. aastast muutis 2410 staatilised disainifailid interaktiivseteks, mobiilisõbralikeks maandumislehtedeks ja HTML-emailideks, hallates iga aspekti esitusliidesest.
Kampaaniad nagu Cosmopolitan Shopping Nights, Black Friday ja Riga Plaza Seil esitati mobiilidele kohandatavate veebilehtedena, milles on meedia, kohandatud lingid ja analüütiline jälgimine. Iga projekt oli tihedas vastavuses Riga Plaza olemasoleva infrastruktuuriga - vormide, tellimissüsteemide ja Google Analyticsi integreerimine.
Tänu detailsele disainist koodiks ülekandmisele, mitmekeelsele toele ja reaalajas uuendustele suurendas iga väljalase Riga Plaza turundustõhusust ja tellijate osalust. Tulemuseks: kõrgekvaliteediline reklaamsisu, järjepidev kasutajakogemus ja SEO-optimeeritud maandumislehed, mis toetasid Riga Plaza veebikasvu.
- Riga Plaza
Kohaletoimetatud põhifunktsioonid
- Kohandatud maandumislehed hooajalisteks ja reklaamkampaaniateks
- Kohanduvad paigutused lauaarvutile, tahvlile ja mobiiliekranidele
- Sisseehitatud YouTube'i videod kohandatud esitamise käivitustega
- Integreeritud uudiskirja registreerimisvormid, kasutades Riga Plaza tagasisüsteemi
- Interaktiivsed kataloogide allalaadimised ja linkide suunamine
- HTML-emaili allkirjad sotsiaalse meedia ja veebilingidega
- Keelevaliku lüliti ja mitme versiooni maandumislehed
Tehnoloogia virn
Tulemus
Põhisaavutused
- Maandumislehed ürituste, allahindluste ja brändi aktivatsioonide jaoks
- Reageerivad e-posti mallid ürituse kutsete ja tervituste jaoks
- HTML-e-posti allkirjad koos klõpsatavate sotsiaalsete ikoonidega
Shopping Nights Promo Leht

Riga Plaza Shopping Nights maandumisleht
Riga Plaza Shopping Nights maandumisleht
Cosmopolitan Shopping Nights

Cosmo maandumisleht
Cosmo maandumisleht
Black Friday Kampaania

Must Reede Riga Plaza
Black Friday maandumisleht
Ürituste maandumislehed (2018)

Ürituste maandumisleht Riga Plaza
Ürituste maandumisleht Riga Plaza

Ürituste maandumisleht 2 Riga Plaza
Ürituste maandumisleht 2 Riga Plaza
Müügiedenduse leht

Riga Plaza Sale leht
Riga Plaza Seil kampaania maandumisleht
Emaili turunduse näited
Ürituskutse Email

Riga Plaza kutse email
Ürituskutse email
Tervitusmallid (Läti & Vene)

Läti tervituse oluline
Läti versioon

Vene tervituse oluline
Vene versioon
Kohandatud HTML allkirjad

HTML email allkiri Riga Plaza
Interaktiivne HTML allkiri koos linkidega
Nõuanne: Kõik veebilehed olid optimeeritud kiireks laadimiseks ja seadme kohandamiseks, parandades paremaks kasutajakogemust ja SEO nähtavust.
Meie koostöö aitas Riga Plazal tõhustada oma digitaalset suhtlemist, parandada kampaania tulemusi ja koguda rohkem uudiskirja tellijaid integreeritud vormide kaudu. Kuigi koostöö pausiti vahepeal pandeemia ajal, loodi koostöös paindlik ja skaalautuv raamistik tulevasteks kampaaniateks.
Kas kaalute sarnase süsteemi ehitamist?
Kui plaanite partneritena lansseerima maandumislehti, emaili kampaaniaid või muid bränditud digivahendeid, nagu tegi Riga Plaza - järgmised on sageli klientide küsimused enne projektiga alustamist. Need aitavad mõista, mida tähendab reageerivate, integreeritud ja visuaalselt järjepidevate turundusvahendite arendamine.
Jah, lammastige. Sageli teeme koostööd väliste või oma disainerite meeskondadega. Saate saata meile Figma, Sketch või PSD failid - tõlgime need puhtaks, kohandatavaks HTML-ks, CSS-ks ja JavaScriptiks, mis töötab eri brauserite ja seadmetega.
Jah, kohanduvus on standard. Tagame, et iga paigutus näeks hea välja lauaarvutitel, tahvel- ja mobiiltelefonidel. Kui vaja, loome eraldi disainikohandused konkreetsete ekraanilõikude jaoks - nagu me tegime Riga Plaza mobiiliversioonide puhul.
Kindlasti. Kui teil on juba töötavad vormid (nt. uudiskirja tellimised, Google Analytics, hüpikaknad), saame need uusi maandumislehti sisestada või nende funktsionaalsust taasluua - säilitades täieliku jälgimise ja kokkusobivuse.
Me saame koostada teie maandumislehti mitme versiooni või dünaamilise keelelülitusega. Teil on võimalik tekstisisu eraldi iga keele jaoks hallata, muutes kampaaniate lokaliseerimise lihtsaks ilma jõupingutusi dubleerimata.
Pärast lansseerimist muudatused on loomulik osa protsessist. Kas see on mobiilipaigutuste probleemide lahendamine, kampaania kuupäevade uuendamine või piltide vahetamine, oleme kättesaadavad järgnevas muutuste tegemiseks ja suudame kiiresti töötada pingeliste ajakavade korral.
Võime pakkuda ajutist HOSTINGut arenduse ja testimise ajal. Kuid pikaajaliseks kasutamiseks paigutame lõplikud versioonid tavaliselt teie serverile või CMS-le. Juhendame teie meeskonda kuidas seda teha või abistame otse kohapeal, kui vaja.
Jah. Rakendame parimaid tavasid jõudluse ja SEO jaoks - sealhulgas semantiline HTML, metaandmed, kiire laadimisaeg ja tööriistade nagu Google Analytics integratsioon. Vajadusel optimeerime veelgi, lähtudes teie turunduseesmärkidest.